Crazy mama Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Jeg bare spør, for her fødes det ser jeg! Her går jeg å vagger med min store mage, humøret er helt på bunn og tiltakslysten er borte. Er over en uke på overtid, men min reelle overtid starter neste lørdag. Det betyr vel at jeg ikke blir igangsatt før mandag, om OVER EN UKE!!! Jeg blir helt satt ut bare på tanken om å gå en uke til på dette viset. Da ender jeg vel opp som ett vrak av en alenemor, kan ikke skjønne at samboeren min gidder mer av dette, jeg er jo ikke akkurat en drømmepartner om dagen. Er det flere som er overtidige og utålmodige?
Hermine. Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Å jada! 2 dager over nå, og ikke et eneste tegn på at noe er i gjære... Utolmodig - ja det kan du si.... men lite jeg får gjort med det egentilg, så prøver å stålsette meg og se lyst på ting... er jo egentlig ferdig med alt som er av forbredelser, men jeg finner alltids noen småting å ordne før babyen kommer... Dette blir hvertfall en veldig spesiell jul, ååååååå som jeg gleder meg! )
Gravenstein Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Neida, flere her - skal på overtidskontroll og igangsetting i morgen!!! Gleder meg - og gruer meg - det var nemlig ikke sååå kjekt å bli satt i gang sist og hadde håpet at fødselen skulle starte av seg selv denne gangen - har en smule overtidsangst etter en dramatisk fødsel sist og blir satt i gang en uke før "normalt".
Crazy mama Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2006 Ojj, det blir spennende! Du må trøste deg med at du har født før, og at det er brøytet vei til nestemann. Som oftest er jo fødsel nr 2 langt bedre enn med nr 1. Men er det ille å bli igangsatt? Har du åpning og er moden da? Jeg er veldig moden, og har 4 cm åpning, men ingen rier vil starte opp. Jeg syns det er sååå slitsomt! Sist gang fikk jeg fødselen startet opp med stripping som skapte sterke kynnere. Deretter fikk jeg epidural og drypp, og fødselen var igang. Må vel prøve på dette nå også, eller medisinsk igangsetting neste uke. Uuuææhhhhhhhhh, orker ikke vente så lenge!!!
Slostril Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 Jeg er også 2 dager på overtid. Noe forb**** dritt å gå sånn å vente og kjenne... Har noen sterke, medium vonde kynnere, men de kommer liksom aldri over til skikkelig vondt eller regelmessig. FRUSTRERENDE!!! Var til kontroll hos legen på fredag, da var det +1 eggehvite på urinprøven og blodtrykk på 125/88. Dette gjorde at legen min ringte føden og spurte om de ville ha meg inn til sjekk. De sa at hvis situasjonen var den samme eller høyere BT mandag morgen, ville de ha meg inn da. Så i morgen kl 8.30 får jeg vite om jeg skal sette kursen mot sykehuset eller ei. Jeg ble satt i gang med forrigemann, og syns det var en super fødsel, så har et liiite håp om at jeg skal bli satt igang igjen denne gangen. Jeg håper selvfølgelig ikke jeg har svangerskapsforgiftning, men kanskje bare et lite snev av det, så jeg kan få igangsettelsespillen.. :) Blir spennende å følge med på alle dere andre på overtid fremover!
*spent*på*hvem*som*er*i*magen* Skrevet 3. desember 2006 #6 Skrevet 3. desember 2006 ingen som slår meg, tror jeg... 14 dager på overtid i dag, og må ringe inn til sykehuset og høre om de har tid til å sette meg i gang i morgen (15dager på overtid!!!!) før jeg får lov til å komme inn... blæh!!! veldig spent på hvor lang tid og hvordan en fødsel er... grugleder meg fælt til i morgen tidlig... men skjønte at igangsettingen også kunne ta tid, ettersom de prøver modningstabl. først, gjerne et par ganger, før drypp... evnt. keisersnitt og annet. kunne ta opptil flere dager hørte jeg. HJELP:-/ Lykke til til dere andre. Får håpe bebisene kommer av seg selv for dere..... spent på i morgen jeg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå