Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 ..hvilken by bor dere i, og hvor lang tid tok det fra dere søkte om OS til dere hadde den første utbetalingen på konto? Jeg er så himmla spent på om jeg får første utbetaling i desember, eller om jeg må vente til januar/februar! Da i såfall, vil det blir null gaver på mine barn og familie! *sukk*! Jeg søkte den 24. november og bor i en middels stor by (fredrikstad). Hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Jeg regner med at de aller fleste her inne, på denne debattsiden går på OS og at ikke alle bor i Oslo,Stavanger eller Bergen. Så nå venter jeg bare på at noen gidder og svare meg på dette :-)
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 er fra stavanger men svarer for det, søkte 2 uker før jeg fødte, i januar...fødte 6. februar og fikk første utbetaling 20 feb.
Galskapens overhode Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 utbetaling av årets siste os skjer 12 desember.. Ellers i året faller datoen på den 20. Da er det bare å vente å se. Jeg husker rett og slett ikke hvor lang tid det tok før jeg fikk os fra jeg søkte. Hva med å ringe dem og høre??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå