Gå til innhold

Aktiv helg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går hadde vi en "superjulegavehandledag".... fy for et mas... Og ikke ble vi ferdige heller :(

Fredag sendte jeg min 17+ sønn på fest for første gang(!) og fikk en riiimelig svingstang gutt hjem! Men han kom hjem tidlig pga at det ble bråk på festen og guttegjengen han var med orket ikke å bli blandet inn i bråk. Det letter et morshjerte å skjønne at gjengen han er med i er ganske oppegående.

I dag har jeg vasket mitt 450 kvm store hus, ihvertfall halvparten.... Vi har vært avgårde til museumstunet vi skal leie til bryllupsfest og fått litt oversikt. Pluss at vi har vært flinke og besøkt sviger`s... Det skjer ikke alt for ofte:)

Godt det blir mandan` snart.... da får jeg sikkert tid til å dibbe litt igjen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Phuu jammen har du hatt litt og henge fingrene i ja,her har vi hatt det avslappende..dvs når jeg begynner å tenke meg om så har det vært litt her og,men men så lenge jeg har hatt tid til å se diverse julekalendere på tv og svippe innom her så er det ok:=)

Skrevet

pjuh,blir sliten bare å lese hva du har gjort jeg....=0)

er selv ferdig med en maratonhelg,og nå skal jeg slappe av,og la rot være rot til i morgen.muligheten for tv titting er her i kveld iværtfall.

Skrevet

Her har helgen også vært aktiv, om enn litt roligere enn din. Unge gutter på skikkelig fest for første gang, det er spennende for mor det! Godt han hadde vett til å komme seg hjem når det blir bråk. Det må jo gjøre det mindre skummelt neste gang.

Skrevet

Så godt at Gutta Boys hadde vett til å styre unna bråk da Snulder. Lover godt for fremtidige fester det. At han kommer hjem tidlig og svingstang tyder på at han har det bra i heimen. Tenk om han ble med en kamerat hjem istedenfor for deretter slå en plate om alkoholinntaket?

Håper det blir mange, mange år til jeg trenger å bekymre meg for mine på den måten :o)

Skrevet

Hi hi, er det ikke spennende med disse "ungene" som skal på fest for første gang:-)) Supert at han kom hjem istedetfor å havne i bråk. Det gleder et modershjerte det:-) Min eldste har også gjort det og det fortalte meg så mye og ga en trygg og god følelse inni mammahjertet!!!

450 kvm!!! Wow, kan dere ikke bare ha bryllupet der da?

Synes igrunn du fortjener en hel uke fri nå, etter den maratonhelgen din:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...