Gå til innhold

Hormonspiral! Har du hatt? Kan du svare på et spm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fjernet min p-stav som er av samme materiale som hormonspiralen. Hvor lang tid tok det fra du fjernet hormonspiralen til du hadde normal syklus med el?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gikk iallefall ikke mer en 1,5 mnd; sjekket ikke første EL-periode, men gjorde det 2 EL-periode, og da var EL på plass. Ble gravid 3. EL-periode....

Skrevet

Det tok bare noen få dager fra jeg tok ut spiralen til jeg fikk el, og jeg hadde normal syklus med en gang etter det.

Skrevet

jeg tok ut spiralen, hadde mens 2-3 dager etterpå, og ble gravid med en gang etter det.

Skrevet

Har hatt hormonspiral i tre omganger. Et kjempeprevensjonsmiddel i forhold til å bli gravid etterpå! Sist jeg tok den ut fikk jeg første mens noen dager etter (uten el) også vanlig syklus etter det. Gravid på andre måneden etter at den ble tatt ut (trur jeg da, sikker termin fås på UL)

Skrevet

Jeg fikk mensen kort tid etter jeg tok ut hormonspiralen (hadde hatt den i 6 år) og var gravid 3 mnd etterpå :)

Svært fornøyd :)

Skrevet

Fjerna den for 3 md siden.. Og prøver fortsatt :)

Skrevet

6 uker etter jeg fjernet den fikk jeg mensen tilbake så fulgte min helt normale litt ustabie syklus med el og alt.

Skrevet

Jeg hadde siste dag med mens når jeg fjernet hormonspiralen, og jeg ble gravid med en gang. Rakk ikke engang å få mensen i mellomtida.

Skrevet

Jeg fikk en blødning 2 dager etter at jeg tok den ut, og fikk blødning igjen 31 dager etter første blødningedag og så testet jeg positivt på dag 27 etter 2. blødning etter uttak!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...