Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Har fjernet min p-stav som er av samme materiale som hormonspiralen. Hvor lang tid tok det fra du fjernet hormonspiralen til du hadde normal syklus med el?
*Maggi* Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Det gikk iallefall ikke mer en 1,5 mnd; sjekket ikke første EL-periode, men gjorde det 2 EL-periode, og da var EL på plass. Ble gravid 3. EL-periode....
Skilpadden Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Det tok bare noen få dager fra jeg tok ut spiralen til jeg fikk el, og jeg hadde normal syklus med en gang etter det.
tuppen og lillemor Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 jeg tok ut spiralen, hadde mens 2-3 dager etterpå, og ble gravid med en gang etter det.
Xenaen Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 Har hatt hormonspiral i tre omganger. Et kjempeprevensjonsmiddel i forhold til å bli gravid etterpå! Sist jeg tok den ut fikk jeg første mens noen dager etter (uten el) også vanlig syklus etter det. Gravid på andre måneden etter at den ble tatt ut (trur jeg da, sikker termin fås på UL)
hønemamma' Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 Jeg fikk mensen kort tid etter jeg tok ut hormonspiralen (hadde hatt den i 6 år) og var gravid 3 mnd etterpå Svært fornøyd
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #7 Skrevet 4. desember 2006 Fjerna den for 3 md siden.. Og prøver fortsatt
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #8 Skrevet 4. desember 2006 6 uker etter jeg fjernet den fikk jeg mensen tilbake så fulgte min helt normale litt ustabie syklus med el og alt.
Texas Skrevet 4. desember 2006 #9 Skrevet 4. desember 2006 Jeg hadde siste dag med mens når jeg fjernet hormonspiralen, og jeg ble gravid med en gang. Rakk ikke engang å få mensen i mellomtida.
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 4. desember 2006 #10 Skrevet 4. desember 2006 Jeg fikk en blødning 2 dager etter at jeg tok den ut, og fikk blødning igjen 31 dager etter første blødningedag og så testet jeg positivt på dag 27 etter 2. blødning etter uttak!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå