Gå til innhold

Nå er jeg så pisse lei!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har gått kostant kvalm i 4 uker, spydd de siste dagene

 

Har ikke vært på jobb siden torsdag, og ikke skal jeg på jobb i morgen heller, er ikke i form!! Har drit dårlig samvittighet for dette :(

 

Har en stakkars samboer som også er dritt lei av at jeg hele tiden er dårlig.

 

Føler spyet ligger i halsen på meg, så sex frister IKKE!!! Noe som min kjære ikke setter pris på.

 

Tulla er ikke i form hun heller.

 

Ååååååååååååhhhhh, kunne ønske denne kvalmen kunne forsvinne :( Klarer ikke glede meg over noe for tiden.

 

Beklager jeg er så sutrete :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Jeg sliter med samme problem som deg. Kvalm hele tiden ..

Det eneste jeg trøster meg med, er at "alle"sier det går over i uke 12 :=)

 

Du kan kontakte legen din å få utskrevet noe kvalmedempende. Jeg skal på svangerskapskontroll til uken, og skal be legen min gi meg noen piller! Alt for å slippe dette .. uff!

 

Er du sykemeldt? Jeg har vært det siden slutten av Nov, grunnet kvalmen og det som kommer opp ... Gidder ikke å gå i detaljer, da er jeg redd jeg spyr ... :(

 

Lykke til videre og hold ut, du er ikke den eneste som lider!

 

Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg er gravid for 2. gang og har heller ikke denne gangen kastet opp (er 8+1 nå), selv om jeg har vært litt småkvalm begge gangene. Det er litt værre med det andre... Da jeg var gravid med gutten min på 3,5 år, hadde jeg så mye syre i magen (og oppetter halsen) at jeg hadde store smerter! Nå har jeg mye mageknip, og litt syre, og så får jeg et stort problem: jeg har til vanlig mange urinveisinfeksjoner, og dette blir værre under graviditet... Må til legen mandag morgen igjen...

Jeg har et tips når det gjelder kvalme (og sure oppstøt også): nemlig flatbrød. Dette tørker opp magen, og har hulpet meg mange ganger (når jeg ikke var gravid også). Coka cola skal visst også hjelpe, dette kan ikke jeg garantere for. Det er vanlig å anbefale tørre kjeks, men jeg foretrekker flatbrød. Disse er ikke søte og forværrer kvalmen.... Håper innlegget mitt er til trøst og hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...