Gå til innhold

hår-halvt afrikansk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Daniel ble født med mye mørkebrunt, slett hår. Jeg hadde vel forventet at han skulle ha litt krøller, men var visst ikke det. Kan han få det etterhvert? Hvordan er håret til dere andre med halvt afrikanske unger? Han er jo bare 1 mnd enda da. Kjæresten min er nigeriansk, og har jo svart, kruset hår. Jeg har mørk blondt, slett hår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min er òg nigeriansk, og jenta vår på 8 mnd har framleis heilt slett hår. Får stadig vekk høyra at krøllene kjem nok snart, men har ikkje gjort det endå...

Men ho kan no godt få det endå, ei halvt afrikansk jente i nabolaget var over 1 år før ho fekk nokon form for krøller.

Skrevet

Mannen min er også nigeriansk, og lillegutt fikk ikke krøller før han nærmet seg året. Nå er han snart 20 mnd og har masse krøller.

Så krøllene kan komme, de har som regel slett hår fra fødselen.

Skrevet

Har også baby som er halvt nigeriansk.. Han ble født med mørkt og helt slett hår. Det hadde ikke jeg ventet meg!

Når han bader blir det kjempe krøllete og også om han blir veldig varm. Nå har han litt krøller på toppen av hodet, mens resten av håret er ganske slett. Ser ut som om han får mer og mer krøller nå. Han er straks 3 mnd.

Skrevet

Da får jeg bare vente og se da, så dukker de vel sannsynligvis opp:) Blir spennende å se hvordan han blir:)

Skrevet

Tobias har fortsatt mere krøller og hår oppe på hodet enn ved ørene, og han er 2 år og 3 mnd. Men krøllene begynte ikke å komme for fullt før vi hadde barbert hodet for 2. gang. Da var han ca. 18 mnd. Han har nå to forskjellige hårtyper en tørr grov som går rundt kronen og fint mykt hår på resten av hodet. Dette er også veldig vanlig, men gjør det litt vanskelig med hårpleie.

Tips til senere: Etter vask av håret ta noen få dråper med olje (helst matolje) og masèr inn. å blir håret mykere og lettere å ha med å gjøre.

Skrevet

dattra vår er født med slett hår...men det krøller seg helt opp når det blir vått eller svett..noen ganger holder krøllene seg en dag etter at hun har badet, og noen ganger er dem borte straks håret er tørt...hun har ekstremt mye hår, må bruke hårstrikk slik at det ikke henger i øynene. det har vi gjort siden hun var ca 3-4 mnd, nå er hun snart 8 mnd.(halvt algerisk)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...