moderen Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 - i 2 dager... Ungene fikk sett den i går, og tok den opp, da... Og skal ta den opp for lillemor i dag, siden hun er med bestemor på julegrantenning, så når freden har senket seg i kveld, skal mor & far ha med seg 2 episoder!! Er det noe bra. eller??
♥Snulder Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Jeg fikk sett 1. desember... Gått glipp av 2. og 3. ;( Litt synd, for jeg syntes den startet bra!!
Superlis Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Her i huset synes vi den er bra,morsomt vi må le litt og!
Urtete Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Her koser hele familien seg med Linus!! ))
phantomet Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 Hei! Om dere har gått glipp av noen episoder er det bare å logge seg på nrk.no Der klikker dere på Jul i Svingen, og om dere så velger den dagen dere har gått glipp av får dere fire valg...klikk på TVen så kommer den riktige episoden opp....og vips...dere kan se episoden på pcen! Hurra!!
♥Snulder Skrevet 3. desember 2006 #6 Skrevet 3. desember 2006 Takk for tipset! Det skal jeg gjøre NÅ!!
Maud Skrevet 3. desember 2006 #7 Skrevet 3. desember 2006 Jeg gikk glipp av den første, men har fått med de to andre episodene. Koser meg fælt, ler og blir irritert. Faren til Linus er så upolitisk korrekt at jeg innimellom blir oppgitt, men ler mest.
Trollmora Skrevet 3. desember 2006 #8 Skrevet 3. desember 2006 Fin serie så langt! Engasjerer Eldstemann på 4 og LilleSnupp kan jo ikke være noe dårligere til å se litt hun også ) Marvin finner jammen på mye rart det er helt sikkert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå