Gå til innhold

INGRID ALEKSANDRA???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror jeg ville ha tenkt litt på det. Begge navnene er kjempefine, det er ikke det. Men regner med at en del vil få assosiasjoner til arveprinsessen.

 

Men det er et fint navn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kan du jo like godt kalle henne maud angelica eller leah isadora....

men men,hver sine meninger. så lenge du liker d selv...

men hadde nok tenkt meg om litt ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedinnlegger har ikke spurt om hva vi synes om hun skulle kalle datteren sin dette, hun har bare spurt hva vi mener om navnet. Tipper at hun bare vil diskutere navnet til prinsessa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

viss det er det som er spørsmålet, så: eg tykkjer kombinasjonen er litt uheldig. Skandinaviske, staute, skikkelege Ingrid og det litt jålete, utanlandske Alexandra (gjer ikkje saka betre at dei skriv det med x). Men dei er jo i ein litt spesiell situasjon, og må ta utruleg mange omsyn når dei vel namn, og når ho først er prinsesse og tronarving tykkjer eg ikkje namnet er så ille. Dersom HI derimot faktisk vurderer dette namnet til si eiga dotter, er vel mitt råd å styre unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det klinger godt jeg. Er ikke tåpelig å bruke det samme som arveprinsessen, er da mange som heter Håkon, Harald, Sonja og Olav også!

 

Synes du navnet er fint så er det fritt fram synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mange her inne som kombinerer norske navn med utenlandske, nettopp fordi barnet har røtter i utlandet, det er jo det samme med IA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...