Gå til innhold

Hvordan underholde gjester mens man er hos fotograf?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en del tips på en annen tråd her, men kan vi ikke samle noen tips her......

Hos oss er vi ferdig i kirka kl 16.30. Vi skal være hos fotografen kl 17. Middagen serveres ikke før kl 19. Blir jo 2 timer for gjestene å vente.

Mine forslag til underholdning er:

- Vet man kan kjøpe/leie sånn sjokoladefontene. Tenkte ha den å dyppe frukt i som gjestene kan spise.

- Lysbildefremvisning av gjester og brudepar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La gjestene bli kjent med hverandre og legg ikke opp noe spesielt - sørg bare for at vertskapet mingler godt og sørger for at alle koser seg. Vertskapet er ofte brudeparets foreldre og evnt med en toastmaster. Det gjorde vi da vi var til fotografering, og alle trivdes godt. Så ble det servert chamapgne og enkelt oppskåret frisk frukt.

For evnt barn, kan det være greit å legge opp noen aktiviteter, som film, tegning alt avheningig av alder.

Lykke til!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Vi skal sende de på omvisninge på museum som ligger rett ved kirka vi :-)

Skrevet

Og vi...satser pä at väre (voksne) gjester klarer ä underholde seg selv:) Serverer champagne..that`s all:)

Skrevet

Har man lokale kan man leie danseintruktør som gir litt danseundervisning, det kan være en prima icebreaker!

Skrevet

likte det med danseinstruktør. Vi sendte gjestene på sightseeing med buss. Veldig ålreit. så fikk de frukt og sprudlevann når de kom tilbake. På bussen fikk de bare vin og vann:)

Skrevet

Jeg tror jeg hadde syntes det hadde vært litt "mye" om man skulle måtte gjøre noe disse to timene... Museum høres hvertfall gørr ut..

Champagne og oppskråret frukt og la gjestene mingle litt høres definitivt best ut.

Skrevet

De trenger ikke reise direkte til lokalene dere skal være i. Og dessuten er de jo voksne og kan sikkert klare å aktivisere seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...