Gå til innhold

Hvor ofte fester dere, gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er 14 uker på vei til å få vårt første barn, hurra! :) Jeg har holdt meg hjemme fra fester både for å slippe og unnskylde mitt "edruskap" ved å lyge (graviditeten er ikke helt offentliggjort enda), men også fordi jeg har vært fryktelig trøtt og sliten.

Kjæresten min, derimot, er ute på fest/byen nesten hver helg! Jeg har fortalt at jeg syns det er ganske urettferdig at han er på fylla (ja, han drikker seg full) så ofte, mens jeg ikke har mulighet selv om jeg skulle ha lyst. Men han er nå ute en gang pr helg likevel. (Han spør om jeg vil være med, da!!)

Er det vanlig at dere fester som før??

Ikke virker han spesielt interessert i å tilegne seg noe kunnskap om lille nurket heller. Leser ikke, spør ikke... Det er kanskje litt tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

litt tidlig til å få han til å bry seg om nurket tenker jeg.. det er jo så uvirkelig.. kanskje han går på byen å fester.. som en fornektelse eller tror at det blir siste halvåret han kan feste ever..

jeg fester som før.. siste festen var tidlig i juni hehe, håper ikke frøkna mi klager over det

Skrevet

Før jeg og min samboer fant ut at vi skulle ha barn festet vi ca 5 ganer i mnd. Etter den gledelige nyheten har jeg begrenset festingen til 1-2 ganger i mnd. Det hender også at samboeren min blir med ut og drikker alkoholfritt, men det er oftest at jeg er ute med kompiser.

Hun synes det er litt trist å ikke kunne feste, men er forståelsefull for at jeg treffer venner på byen.

Vi er nå i uke 44 og jeg har vært veldig optatt av å finne diverse informasjon om barnet og svangerskapet siden første stund, men folk er forskjellige. Det har kanskje ikke gått helt opp for han hva som egentlig har skjedd, det kan ta tid. Det gikk egentlig ikke opp for meg før jeg kunne kjenne sparkene. Det hjalp å vite hva som skjedde inni magen side jeg ikke kunne føle noe. Ultralyden var også en liten vekker.

Du kommer til å komme i bedre form i midten av svangerskapet, det er som regel starten og slutten som er vanskeligst. Da kan du jo sikkert bli med på fest eller byen om du vil. Lykke til med familie-økningen!

Skrevet

Tusen takk for fint svar, Pappa24! :)

Skrevet

samboern min var ikke interesert i å lese noen ting i den perioden du er i nå men de siste par månedene har han begynt å interesere seg skikkelig..kom inn og la seg mens han leste i babyboken jeg hadde lagt på do(lurt triks) og har sjønt at han leser på do mer og mer ivrig..han var heller ikke så ivrig etter å kjenne spark men er nå kjempe ivrig:) så det kommer seg nok etterhvert, det er lurt å ikke presse men gjør som jeg legg frem bøker litt her og der så kommer nok interessen:P

Skrevet

Hva er dette for noe vås! Jeg blir flau på vegne av mitt eget kjønn. Vi menn syter stadig over hvordan mor blir forfedelt i samfunnet når det gjelder barn men vil samtidig fortsette livet som før når dama venter barn! Ta dere sammen, livet endrer seg veldig for kvinnen deres under graviditeten, støtt henne, vær en mann.

• 1 måned senere...
Skrevet

Mannen min var helt lik med første mann...,og det varte hele svangerskapet og ei ganske lang stund til....Denne gangen håpte jeg det skulle bli bedre, men det ser mørkt ut....Lykke til hvertfall:)

Skrevet

Jeg sluttet å drikke når samboer ble gravid. Kun Alkoholfritt her i huset. Vi er jo 2 om å være gravid så hvorfor skal mannen fortsette som før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...