småen og smulan Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Har fått skikkelig vondt i halsen (svelger spiker) og det har begynt å renne fra nesa. Har ikke feber, men det er slitsomt uansett. Hvor farlig er dette for barnet? Er det dumt å dra på jobb? Bør man bare holde seg i ro? Kanskje litt overforsiktig, men aner ikke hvordan dette går utover fosteret. Håper på snarlige og gode svar.
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Jeg tror ikke det er veldig farlig, men du bør nok holde deg i ro til det er gått over. Man har ikke så stor reservekapasitet som ellers når man er gravid, og en skikkelig forkjølelse er jo en påkjenning for kroppen. Så: kryp under dyna med halstbl og varm te. Og skulle du få feber etc, så kan du ta Paracet. God bedring
jippii Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Jeg går selv forkjølet nå, med halsvondt. Potte tett i nesa.. Merker godt at jeg ikke har noe energi til overs, så her er det enten sofan eller senga dagen lang. Kjedelig, men orker rett og slett ikke annet..
#Aurora har tre gutter# Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 samme her...sikkelig tett og hoster og harker.Håper det går bra me den lille .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå