Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 "Hvis vi sitter på restaurant og servitrisen kommer og spør om barnet vårt er det første, så kan han si ja for pokker. han trenger ikke si han har barn fra tidigere ekteskap"!! Hva faaaen feiler det deg???? Dette er faktisk HANS barn!! Selvom de ikke er dine!! Handler alt om deg og ditt kanskje?? Han sier sikkert ikke dette for å lage mas, men for han faktisk kanskje er STOLT av å være pappa til flere enn en unge. Tenkt på det?? Hele måten du snakker på tyder på at du vil barnet ditt skal bety mere for ham, være viktigere for ham enn barna han har fra før!! E-G-O-I-S-T!! Eeeeneste jeg "føler med" deg i er at han hele tiden må sammenligne barna! For DET er teit! Og ikke minst sammenligne deg med eksen sin. Det ville jeg opplevd kvalmende! Men du bør absolutt skjerpe deg! Særiøst du voksne kvinnemenneske!
SusieQ Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Det var ikke helt sånn jeg forsto det hun skrev. Jeg ville vel også ha svart ja hvis ei servitrise hadde spurt meg om det er vårt første barn, for det er det jo. Hun sa jo ikke hva han skulle svare, bare hva hun hadde svart på et slikt spørsmål.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Dette var virkelig voksent!!!! NOT!!!! Jeg har problemer med å ta innlegg som dette seriøst!!!! Går det ikke an at man kan legge frem meningene sine på en ordentlig og saklig måte uten å kalle folk her inne????? Du vinner ikke respekt for dine argumenter når du ikke legger dem frem på en respektfull måte! Jeg trodde virkelig vi var voksne folk her inne....
Kreoline Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Jeg blir faktisk imponert over all drittslengingen inne på denne siden, som er underskrevet med anonym. Kan man ikke stå for det man mener under sitt nick, kan man heller la være, blir bare patetisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå