Gå til innhold

" vi leser alle innlegg"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja det står det øverst på siden her,

 

OG så skriver moderator hannah i ett svar at

"vi har selvfølgelig ikke kappasitet til å lese igjennom alle inBaderomsinnredning - monteringshøyde

Veronal

 

28-11-2006 19:18

av Lailaras Gå til siste melding

4 63

 

TV-bord

Husla

 

28-11-2006 18:44

av Veronal Gå til siste melding

7 112

 

66 vedlegg Vis meg din stue! (Flersidig diskusjon 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Siste side)

Diskusjon rangering: 7 stemmer, 4.57 gjennomsnitt. Mette-marit nlegg som postes her"

 

Ja da mener du vel det du skriver Hannah, det som postes HER, i ris og ros forumet.

 

Og da må jeg si det er dårlig av dere å ikke forandre overskriften, for den gir inntrykk av at DERE LESER ALLE INNLEGG...........

 

Skjerings nå, det er fler og fler som flykter herrifra.

Til andre, mye bedre forum.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det står det øverst på siden her,

 

OG så skriver moderator hannah i ett svar at

"vi har selvfølgelig ikke kappasitet til å lese igjennom alle innlegg som postes her

 

Ja da mener du vel det du skriver Hannah, det som postes HER, i ris og ros forumet.

 

Og da må jeg si det er dårlig av dere å ikke forandre overskriften, for den gir inntrykk av at DERE LESER ALLE INNLEGG...........

 

Skjerings nå, det er fler og fler som flykter herrifra.

Til andre, mye bedre forum.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfattet det at de ikke har kapasitet til å lese alt som skrives her som at "her" er både BiM, DiB og BarnetDitt. Skjønner veldig godt at de ikke har mulighet til å lese hvert eneste innlegg, men Ris og Ros burde det ikke være noe problem å holde styr på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt på Ris og Ros leses, men vi har ikke kapasitet til å lese alle andre innlegg som postes hos oss. Vi leser en god del av innlegg som postes i andre debatter også, men er avhengig av hjelp fra våre brukere for å oppdage innlegg som bør slettes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...