phantomet Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 I kveld har den store kjærlighetstesten vært gjort på nrk. Hvordan kom nettopp du ut på denne testen??? http://test.nrk.no/nrk2006/ I følge nrks nettside er nordmenn flest drømmepartnere... Jeg gjorde testen og fikk bekreftet at jeg er en av de utallige som er nettopp det...*skratter*
Gjest Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 Hehe...jeg ble også en av dem! ;o) Men det sier jo mest om hvordan jeg selv oppfatter meg. Vi diskuterte det litt her hjemme og fant ut at jeg og mannen legger litt forskjellig mening i de ulike utsagnene. Så jeg tar ikke svaret så veldig alvorlig! ;o)
Trollmora Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 Ikke så værst, ikke så værst ) Men de lager mye rart da )
Urtete Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Hehehehe, har ikke tatt den jeg! Hvorfor? Jo, fordi det sier alt om hva slag partner jeg ønsker å være, og lite om hva slags partner jeg virkelig er (og ingenting om hvordan sambo mener jeg er.....).... :-) Men jeg ser jo underholdningsverdien i det, da! Så det kan godt hende jeg prøver meg - i håp om at også jeg er drømmedama!!!! ;-)))))))))))
♥Snulder Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 HA!! Jeg ble betegnet som forføreren?!? Karakteristikken som kom opp var så langt unna virkligheten som det går ann å få den!!! Jeg må visst prøve igjen:)
Maud Skrevet 3. desember 2006 #6 Skrevet 3. desember 2006 Sånt er morsomt. Kanskje ikke helt vitenskapelig korrekt, men det er jammen ikke personlighetstester heller (og dem bruker mine yrkesfeller i viktige ansettelsesprosesser). Jeg er også en drømmepartner og godtar derfor testen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå