Gå til innhold

Kjærlighets-testen

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld har den store kjærlighetstesten vært gjort på nrk.

Hvordan kom nettopp du ut på denne testen???

http://test.nrk.no/nrk2006/

I følge nrks nettside er nordmenn flest drømmepartnere... Jeg gjorde testen og fikk bekreftet at jeg er en av de utallige som er nettopp det...*skratter*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...jeg ble også en av dem! ;o) Men det sier jo mest om hvordan jeg selv oppfatter meg. Vi diskuterte det litt her hjemme og fant ut at jeg og mannen legger litt forskjellig mening i de ulike utsagnene. Så jeg tar ikke svaret så veldig alvorlig! ;o)

Skrevet

Ikke så værst, ikke så værst :o)

Men de lager mye rart da :o)

Skrevet

Hehehehe, har ikke tatt den jeg!

Hvorfor? Jo, fordi det sier alt om hva slag partner jeg ønsker å være, og lite om hva slags partner jeg virkelig er (og ingenting om hvordan sambo mener jeg er.....).... :-)

Men jeg ser jo underholdningsverdien i det, da! Så det kan godt hende jeg prøver meg - i håp om at også jeg er drømmedama!!!! ;-)))))))))))

Skrevet

HA!! Jeg ble betegnet som forføreren?!? Karakteristikken som kom opp var så langt unna virkligheten som det går ann å få den!!!

Jeg må visst prøve igjen:)

Skrevet

Sånt er morsomt. Kanskje ikke helt vitenskapelig korrekt, men det er jammen ikke personlighetstester heller (og dem bruker mine yrkesfeller i viktige ansettelsesprosesser). Jeg er også en drømmepartner og godtar derfor testen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...