Gå til innhold

Med livet som innsats...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var jeg i pepperkakebyen,det var minst 1 million mennesker der og alle prøvde å gå gjennom noen andre mennesker..........Store prøvde å hoppe over de små,noen klatret over barnevogner og gammle prøvde å slå de unge med krykkene.............Nei det var ikke helt sånn,men det var veldig kaotisk...Hvorfor er det så mange som ikke skjønner at hvist en følger litt køsystem,venter på tur og tar hensyn til hverandre=)så går alt så bra.....Ungene gjorde litt store øyne når friske voksne mennesker klemte seg inn i heisen før barnevogner,når noen prøvde å presse seg inn i heisene før de som skal ut har fått komt ut..osv jaja vi fikk nå snakket masse om hvordan en bør oppføre seg,og vi fikk når sant skal være sant også oppleve høflige,smilende og greie mennesker og selv om de ble skrevet sist om her,så er det faktisk smilene deres vi husker best!! Ellers så var pepperkakebyen i Bergen kjempefin i år og,vi fikk spist mat sammen,ungene fikk handlet litt hemmligheter..vi kom oss vel hjem til adventshuset vårt og Linus i svingen:=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du av og til så lurer jeg på om voksne mennesker legger igjen oppførselen hjemme! I tillegg er det mange som kjefter på barn som tilfeldigvis havner i deres vei.

Nei det er vanskelig å forklare egne poder om høflighet og køkultur når de ser hva andre gjør.

Godt at dere kom dere helskinnet gjennom pepperkakebyen da.

Jul i Svingen er populært i heimen her og, jøss for en far Linus har :o)

Skrevet

Jeg synes det er helt pyton når det er masse mennesker på ett sted. Da ser man virkelig hvordan folks egosentrisme kommer til uttrykk.... Jeg, meg og mitt..... Huff...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...