Gå til innhold

Jeg er knust og ensom anonym!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

Jeg leste akkurat begge innleggene dine, å føler så vondt for deg! er jo ikke lenge siden dette da,men vil du skal vite at omtrent nøyaktig det samme skjedde meg for 2 uker siden!

Han ringte meg per telefon da, å sa han ikke elsket meg lenger.. hadde følt dette en god periode, og ikke ville være med meg lenger..!

Vi har bare vært samboere/sammen i 3 år, å har en datter på 7 mnd, men likevel!

Han vil ikke i terapi han heller, han sier det ikke finnes håp, gir opp uten kamp altså! Veldig feigt og uansvarlig syntes jeg men!!

Han valgte å bo med oss for å spare penger begge 2 siden jeg ikke har råd til å ha leilighet alene.. Dette gikk både bra og dårlig, vi begynte å ha sex selvom han ikke elsket meg, og han kunne holde rundt meg i sofaen og kose med meg..

Til slutt hadde han så humør svingninger at jeg ikke orket mer! Jeg har innsett at jeg hele tiden har hatt det håpet siden han bodde her.

Han flyttet ut sist uke, i en liten brakke på 16kvm! hehe! å det var UTROLIG vondt og rart første kvelden. Men Gud å deilig de andre dagene var!

Jeg prøver å tenke positivt, hører mye på musik:) og danser mye med lille jenta mi! Vi koser oss mye mer enn før.!!!

Jeg elsker han fortsatt, og begynner ofte å gråte litt på kveldene. men merker også at en byrde har lettet seg.

Hadde jeg kunne velge ville jeg prøvd litt mer.. men det ville han absolut ikke så, vil ikke tvinge han til noe!

Jeg har også oppført meg eksemplarisk iforhold til hvordan han oppførte seg mot meg, gjøre det på den måten!?! så simpelt!! men.. livet går videre uten han å. Følte også som om jeg ville dø! men smilet til lille jenta mi vekket nye tanker:) '

Jeg har også masse venner og familie som støtter meg, har ringt meg nesten hver eneste dag, og har alsri vært alene! dette vet jeg ikke ex'n min har! å det følels godt!:)

Han sier han ønsker alt godt for meg, fordi han bryr seg mye og er glad i meg, han vil vi skal kunne være veldig gode venner. (som alle andre vet jeg at dette bare vil vare til sjalusien kommer!)

Nå sitter jeg alene i leiligheten min, dattren min sover, og ex'en er på byen et sted:P Det er godt å vite at han ikke kommer hit på natten, at jeg må bite tennene sammen for å ikke se på telefonen hans, eller prøve å kysse han eller gråte!

Jeg annbelfaler deg på det sterkeste og la han flytte, men likevel hjelpe til vist det terngs! dette vil du merke er det beste til slutt:)!!!

Hvis du vil snakke mer, kan godt svare på innlegget å så kan jeg gi deg msn???

Lykke til!!!! Du vil å få det mye bedre etterhvert, selvom det ikke kan virke slik nå!

Klem fra meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen tusen takk for dette innlegget!

Var så utrolig godt å høre om andre i samme situasjon....

Vil gjerne ha deg på msn jeg:))

Hilsen meg som skrev innlegget "Jeg er knust..."

Skrevet

Da er du lagt til ja. La deg til sambo's msn, fordi den er den vi bruker felles, fram til han flytter ut. Gjør om det etterhvert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...