Gå til innhold

Jeg har fått så mange cellulitter!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg ble gravid så har cellulittene dukket opp overalt på rompe og lår synes jeg. Er jo helt fryktelig stygt,men er vel ikke noe å få gjort noe med ettersom jeg har skjønt. Hadde jo så klart noen fra før som de fleste andre,men nå er det blitt ekstremt mye!

Har ikke gått opp så mye i vekt og fettet har ikke lagt seg på lårene, så det er ikke derfor heller tror jeg.

Kan det være hormonene som har gjort det? Synes litt synd på meg selv når jeg ser meg i speilet for tida...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg har fått litt mer på lårene jeg og!:( Kjedelig. Sa til kjæresten forrige dagen at jeg kom til å ta fettsuging en gang i fremtiden. Han mener at jeg ikke har det, og at jeg må slutte å tulle. Glad han sier det da, selv om jeg er sikker på at han ser det. Cellulittene plager meg iallefall, alltid gjort det. Tror det er arvelig for mamma har masse, og jeg lever ganske så sunt, og uansett hvor mye jeg trener hjelper det ikke. Fått litt slappere lår etter jeg ble gravid, det har sikkert sammenheng med at jeg trener mindre, men...... Isj, kjedelige greier. Men er stolt av magen min da! Enn så lenge!:)

Skrevet

Jeg også...

V ifår bare håpe de forsvinner etter fødselen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...