rødhette* Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Hvordan merker man dette selv? Eller må lege/jm konstantere det? For førstegangsfødende, når er det vanlig at det skjer?
Labbetøs Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 For de fleste fester hodet seg to-tre uker før termin. Noen fester seg tidligere (betyr ikke at du får før tiden av den grunn) og hos noen fester det seg senere. Det må konstanteres av lege/JM. Du kan ikke kjenne det selv
Gjest Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 Forskjellig fra når det fester seg. Man kan ikke kjenne det selv ;o))
Beatej80 Skrevet 2. desember 2006 #5 Skrevet 2. desember 2006 Jeg var inne til ultralyd i uke 33. Da hadde hodet festa seg sa legen. Er førstegangs jeg da.
Frk. Sol Skrevet 3. desember 2006 #6 Skrevet 3. desember 2006 Er førstegangs fødende jeg, og her har ikke hode festa seg. Er nå 1 dag over termin, så nå er det bare å legge seg i horisontalen dersom vannet skulle gå!
*Lucia* Skrevet 3. desember 2006 #7 Skrevet 3. desember 2006 Trenger ikke legge seg i horisontalen selv om vannet går! Spurte på Ahus på fredag jeg. Siden jeg er førstegangs og hodet ikke er festet. Du skal ringe sykehuset ditt og fortelle hvordan du har det så gir de deg råd videre. Men sjansen for at evt. navlestreng kommer ut osv når du er førstegangs er LITEN.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå