Miraculix Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Kan jo fortelle en liten historie om da min far, mor, min yngre søster og jeg hadde vært en tur i Sverige å besøkt en venninne av mamma. Hun hadde en diger Boakonstriktor, slange (litt usikker på ordet..*Ler*) På veien hjem spurte pappa søstra mi om hun husket navnet på slangen. Da svarte hun kjapt, enkelt og greit, "-Ja, boa med stritt hår" Ett minne som sitter som støpt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå