Gjest Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Tror mange ganger at det kan være sopp eller BV, men det verken klør eller lukter vondt. Jeg har vel bare mye utflod da. Og hater det. Er det flere som har det slik? Var hos en gyn. en gang, og fortalte dette. Han sa at jeg måtte være glad jeg hadde det, for da fikk jeg renset skikkelig godt. ehh.. ja. Er bare redd soldatene til mannen ikke kommer frem for at det er for mye jeg. Hva tror dere om det? Jeg tenker sikkert bare for mye men... =)
babygullz <3 vilde Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 hvordan er utfloden i el-tiden da??? hvis du har mye el-slim da så er jo d bare supert for spermiene=)
mamma sin kompis Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Har mye av detjeg oxo. Uten lukt, svie klø. Så det er vel normalt.Har aldri hattnoe slag for underlivs sykdommer, såæ det kan være rett i at utflod renser. Må bruke innlegg stortsett hele tia. Noe som er irriterenes da.
-fant - 05.03.2008 Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 hei. jeg var og plaget av mye utflod før, men så begynte jeg å sove naken. det hjalp faktisk. tror det har gått av litt lufting der nede, blir jo trangt og klamt etter en lang dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå