Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Det står da ikke på må skjønne! Med svigermor på 73 som har trådløst og greier:-) Vi kom frem i går i halvåttetiden og Hannah sov nesten hele veien (7 timer) og 1 time våken for mat og tørr bleie. Hun er bare snill......når vi kom frem var det jo fullt sirkus med farmor og farfar som ikke hadde sett henne på lenge og hun showet ivei:-) Når kl nærmet seg halv tolv kom Jon Blund og drysset drømmestøv over henne og hun sovnet og sov til kl ni idag......Nå har farmor vært og kjøpt garn og skal strikke leggings til henne, for hun er jo en liten ballerina-prinsesse (ha ha ha NOT....mer kulestøter eller fribryter...;-) Og hun har strikket verdens nydeligste julekjole til henne!!! Rød med legg foran og hvitt blafrende rundt hals og armer........bare så vakkert da:-)) Nå har vi vært på visningsrunde i bygda (dvs farmor har vist fram barnebarnet til HELE folket her;-) og selvfølgelig synes alle hun er vakker og nydelig og søt og blid og alt det der;-)) Nå dibber jeg litt før vi skal hvile oss........hahaha, tenk det da jenter, her blir vi kommandert til å legge oss litt nedpå før middag....mens farmor tar babyen........dette er luksus altså:-))) 13-åringen og venninnen som er med oss har nå stortreff på en av de lokale kafeene her.....Blitt kjent på msn-og det er en gjeng skjønne jenter....vi hilste på dem isted. De dro jo rett på "kroa" igår kveld når vi kom, for å treffe de nye venninnene:-) Verden er ikke stor når man har msn altså:-)) Ønsker dere alle en flott kveld - enten på pinnekjøttlag, med dåpsforberedelser eller rett og slett en stille og rolig lørdag hjemme:-)) ps. Været er faktisk flott her. Var meldt storm, men den føk visst forbi i går og nå har vi hatt blå himmel og sol i hele dag!!
Trollmora Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 Så deilig med helg hos svigermor da ! Krysser fingrene for at alle lavtrykkene feier forbi ute på havet og at dere får ei strålende helg )
Superlis Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 Så utrolig deilig dette hørtes ut,Kjolen til prinsessa hørtes kjempe fin ut,er så fint med strikka klær synes jeg! Godt at storesøster koser seg og at dere får slappet av litt mens farmor styrer,slike spreke besteforeldre er god å ha. Nyt helgen videre:=)
Natteravnen* Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Kjekt at du kosar deg på Møre! synd eg ikkje skulle til Moa på julehandel denne helga, kan liksom ikkje berre ta en svipptur heller , 2,5 timar........... Ja, veiret er flott, 9 grader ute no!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2006 Å så synd da! Hadde vært artig å fått til et dibbetreff her ja:-) Men, jeg ender vel opp sammen med svigermor tenker jeg.....spørs om ikke hun vil være med til Moa:-) Selvfølgelig skal hun få lov til det, vi har det så koselig så. Nå strikker hun det andre paret med leggings til prinsessen, og Hannah blir båret på gullstol av besteforeldrene her. Idag har vi vært på besøk hos to barndomsvenner av sambo og møtt to skjønne nyfødte prinsesser, kun 2 uker gamle. Og jeg har fått dosen min med babysnusing. Og Hannah ble plutselig GEDIGEN....hihi, også vi som synes hun er den nusseligste babyen i hele verden....lille store jenta vår;-)) Imorgen blir hun 8 mnd og idag har hun begynt å bevege seg forsiktig rundt bordet, oppreist og med en hånd!! Hjerte i halsen på alle som har sett på, her er det liv:-))
Natteravnen* Skrevet 3. desember 2006 #6 Skrevet 3. desember 2006 He-he, du har visst fått din del med `omvisning` i distrikte for denne gang!... Men du er heldi så har ei svigermor som strikkar, er så masse fint dei får til for desse små. Spennande no når vesla di blir meir `bevegelig`, knøttet mitt er 3.5 mnd, syns det allereide har gått altfor fort eg...........
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2006 Ja jeg er kjempeheldig. Synd at vi bor så langt fra hverandre...... 3.5 mnd ja.....det er liksom en evighet og et sekund siden på en gang - nyt hvert øyeblikk, plutselig skal de konfirmeres:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå