Gå til innhold

Jippi - pinnekjøtt i kveld!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I aften skal jeg og Karopappa på det årlige pinnekjøttlaget med 16 gode venner. Vi gleder oss noe sinnsykt - (drit)greie folk, fantastisk mat og masse god drikke. Noen underholdningsinnslag pleier det også å bli utover kvelden. Say no more....

Karosnuppa skal på overnatting og jeg håper hun gleder seg også... Den lille sovedukka vår sov til kvart på ni i morges (!!) og det er første gang siden hun var baby. Nå er hun endelig frisk og tilbake i gjenge med matlyst og soving!!

Det er en herlig og fredelig adventsdag i Karofamiliens heim :) Karopappa ser favorittlaget sitt vinne Premier League-kamp, jeg skriver ut julekort innimellom prøving av partyklær og lille Karosnuppa sover (igjen). Stjerna lyser i vinduet og vi har god kaffe og harde, men gode pepperkaker.

Ha en fin lørdagskveld alle sammen! Livet er herlig dere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres herlig godt ut og vet du hva?

Vi skal også ha pinnekjøtt ikveld, og så skal vi visstnok ha ribbe med alt tilbehør også:-))) Gjett om vi gleder oss:-))

Flott at snuppa er pigg igjen, så kan dere kose dere med god samvittighet:-))

Ha en super festmiddag:-))

Skrevet

Ha en kjempetrivelig festkveld da Karomamma!

Siden Karosnuppa er bortlånt får dere sikkert sove lenge i morgen også :o)

Skrevet

Kos dere !!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi er akkurat ferdig med middagen,vi spist pinnekjøtt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm:=)

Skrevet

Hørtes deilig ut! Vi var på lutelag i går kveld. Koselig, men der er jeg mest glad i tilbehøret, jeg da ;-)

Kjempedeilig med en kveld med barnefri og sent i seng - og ikke like deilig da ungene fant ut at det var morgen knappe 3 timer etter jeg hadde køyet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...