Gå til innhold

når i svangerskapet la du mest på deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det slik at de fleste kiloene kommer helt på slutten, eller åssn funker det? er gravid jeg da, 3mnd- og har ikke akkurat lagt på meg ennå.. regner med at det kommer altså, men bare lurer;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg gikk ned en kg første trimester. La på meg mest siste par månedene.

Skrevet

var minus 7 kg da jeg var 4mndr gravid... så gikk det det oppover 13kg (6kg mer enn det jeg veide før jeg ble gravid) mest siste trimester.. ble 12kg lettere rett etter fødselen igjen 4dager etter tror jeg fkk veid meg...

Skrevet

Husker denne fra tiden på bim, og alle svarte forskjellig;) Jeg la på meg veldig jevnt og trutt hele tiden, går ned jevnt og trutt hele tiden nå:)

Skrevet

Kiloene mine kom kjappest på slutten.

Var ikke så lett å se at jeg var gravid før jeg var en 7-8 mnd på vei :o)

De fleste ble heldigvis borte i dagene etter fødselen.

Skrevet

Gratulerer med graviditeten!

Jeg la på meg 14,5 kg totalt i svangerskapet, de første 4 kg kom i løpet av 1. trimester - så sto jeg stille til jeg var i uke 30 omtrent. Den siste uka gikk jeg opp 2,5 kg!!! (vann, vann og atter vann) Gikk ned alt i løpet av 14 dager, men kroppen blir aldri den samme igjen. Strekkmerker, henge-hus og hengepupper... Men GUD - det er verdt det! Gled deg!!!

Skrevet

jeg gikk ned 8 kg jeg de første mnd...de fleste kg kom fra uke 20 ca.. la på meg dødsmye da..vet ikke hvor mye det ble til slutt.. sikkert 25 kg iallefall

Skrevet

Jeg hadde lagt på meg 3 kilo når jeg var 6 måneder på vei. Deretter gikk det raskt for hver uke, og i uke 40 ved fødsel, hadde jeg lagt på meg 16 kilo!!!! Men har bare et par kilo igjen nå før jeg er nede på det samme som før. Det er 2 måneder siden fødselen. Neste gang kommer jeg til å prøve å spise litt mer sunt, for det er harde kilo å få av igjen!!

Skrevet

Hei, jeg la på meg gjevnt å trutt de første 7mnd. Men de to siste gikk jeg opp like mye som det jeg gjorde på de 7 første. Så totalt la jeg på meg 30 kg. 15kg var kun vann, hehe så ikke lur ut jeg.. Men når jeg kom hjem fra sykshuset, 4 dager etter så hadde jeg tapt 13kg allerede. Og 13kg til de 4 første mnd. Har litt enda, men det går seg vel til.. :)

Skrevet

jeg la på meg veldig fort de første 4-5 månedene.. så roet det seg veldig på slutten.. var likt i begge svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...