Gjest Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 HVOR er det blitt av sneen da?? vi er i advent,men her er det grønt.....=/ hvor i landet finner vi det hvite pene som setter rammen rundt advent og kos??? jeg MÅ ha sne jeg,og helst nå....=0) så,i trøndelag finnes den ikke.....
Gjest Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 I Bergen finnes den definitivt ikke. Her plasker det ned. Men her er det mer slik at vi lever i håpet om litt snø før årsskiftet, men forventer det ikke )
Karomamma Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 Ikke no' snø i sikte i Oslo heller... Og vi som skal på julegrantenning i morra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 Ikke i Ålesund heller, men jeg så litt når vi kjørte forbi Bjorli, på vei nedover Romsdalen i går!!! Rope høyt så kanskje den kommer:-))
Superlis Skrevet 2. desember 2006 #5 Skrevet 2. desember 2006 Har ikke hørt noe om snø,men så at de vurderte å sende ut pollenvarsel på østlandet,glade grønne jul...............................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå