Gå til innhold

Julestemning....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå synes jeg å merke at julestemningen kommer snikende veeeldig sakte... Røde gardiner er hengt opp, begge adventskalenderne er på plass, måka har fått sin "adventsstrømpe" han også, selv om han ikke får noe i den i år...

Phantommannen har hengt opp lys og stjerne, og en bitte liten busk ute har fått lys den også...*ler*

Junior løper ivrig og spent ned for å sjekke kalenderen om morgenen, og idag sammen med pappa. Få minutter senere kom han stormende inn til mamma i sengen og begeistret fortalte at vi skulle på teater idag! "Folk og røvere i Kardemomme by" står for underholdningen ikveld, og han gleder seg veldig visstnok...*smiler*

Ikveld skal phantommannen på julebord med jobben etter at junior og jeg har vært på teater. Det blir stille og rolig i huset når guttene er vel i seng. Da skal undertegnende bare kose seg maksimalt i eget selskap. Kanskje det blir litt dibbing også....*smiler*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så koselig det hørtes ut da =0)

teater må vel være mitt i blinken.heldig dere er som har slikt i nærheita.her er det kun noen søuer,og en gjeng okser å se,hehe.

jeg er ikke like flink som deg.er ennå ikke ferdig,men snart...

ungene maser om lysene,di skal opp nå...

er veldig glad i sånne lys i vinduene,så advent blir det ikke uten at rudolf og stjerna er på plass her.=)

skal lage drops og annet senere,så er det helg for meg.

advent er noe spesielt,og jeg kjenner jeg har forventninger jeg også =0)

akkurat slik det var da jeg var lita.

så da er alt i rute her,hehe

kos dere på teater da =0)

Skrevet

Å for en fin kalendergave og så gøy å gå på teater!!!

Jeg gleder meg til Karosnuppa blir litt større (ikke så veldig mye...), så vi kan gå på teater, vi også!

Deilig med førjulsfred i heimen, det er det her også :)

GOD HELG alle modne!

Skrevet

Så fint med teaterkveld i julekalenderen, det burde jeg nesten ha tenkt på selv!

Håper dere har hatt en flott opplevelse, Torbjørn Egner har jo så mange fine figurer.

Skrevet

Fin kalender gave,kjempekos med teater. Må nok innrømme at det er en stund siden sist jeg var....Høres ut som helga blir fin,godt å gjøre noe sammen,og deilig med en avslappende kveld i ro og julefred..............og dibb,dibb hehe:=)

Skrevet

Teaterbegivenheten var en suksess!!!

Junior satt med store øyne og bare slukte stykket fra begynnelse til slutt...Og da pappaen hentet oss boblet han formelig over av alt han hadde sett... "Og så¨sang de, og babereren falt, og det brant, og så brølte løven og så brant det, og så sang de og hoppet og pappa.....?"*ler*

Nå er lillevennen langt inne i drømmeland, og han var lykkelig da han oppdaget at han hadde fått på kardemomme-sengetøyet på sengen sin...

Måka vil ikke sove, for han er litt furt tror jeg...*smiler* Tenke seg til at mammaen bare drar avgårde mens han er våken og vil kose....

Skrevet

Ja stakkars Måka :o)

Deilig å bringe masse lykke inn i hodet på Junior da!

Skrevet

Så bra at Folk og røvere fallt i smak til junior da. Det er noe eget med teateropplevelser med de små da.

Her har jeg oppdaget at onsdagens kalendergave "Reisen til Julestjernen" ikke var heeeelt godt planlagt likevel.... For da skal jo eldstejenta til pappaen sin. Han derimot var kjemefornøyd da han hørte det ;-) Ja, ja. Får vel overleve uten jeg da denne gang, men neste år, ja, da er det min tur igjen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...