Anonym bruker Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Når sank deres mager?? jeg har de siste dagen emerket at magen min synker litt, er 36+1 i dag. Det jeg da lurer på er, hvor lang tid tok det før babyen deres kom til verden etter at magen hadde synket??
3 snart 4 Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 Magen min sank i uke 35, og min sønn kom 1 dag etter termin.
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 Magen sank aldri forrige gang, og tror heller ikke at barnet la seg i riktig stilling før fødselen var igang. Var hos jordmor noen dager før termin, da var hodet ikke festet eller noe. Dagen etter startet fødselen med at vannet gikk. Spennende å se hvordan fødselen starter denne gangen! Jordmor mener at barnet sikkert ikke fester seg denne gangen siden det ikke skjedde sist.
Gjest Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 Hmm, dette lurer jeg også litt på. Skriv i vei folkens:)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2006 #5 Skrevet 2. desember 2006 Lurer litt på åssen de siste dagene deres var før fødselen. Noen spesielle endringer i kroppen?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2006 #6 Skrevet 2. desember 2006 Husker faktisk ikke det med når magen sank - men han snudde seg ganske tidlig. Men, dagene før fødselen husker jeg godt : jeg hadde ikke hatt kynnere i det hele tatt før de siste dagene, så hver gang gikk jeg å la meg på soverommet - klar for å hvile litt før jeg tenkte meg inn på sykehuset for å føde... hehe. Men, dagen fø ble jeg hyperaltiv, hadde masse energi, vasket hele huset, skiftet på senger, gikk lang tur, og var helt oppspilt, gikk å la meg i 24 tiden - og 02:30 våknet jeg med veer - 7 minutter mellom hver
cec26 Skrevet 2. desember 2006 #7 Skrevet 2. desember 2006 Min mage sank i uke 34, jeg fødte 11 dager før termin sist:)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2006 #8 Skrevet 2. desember 2006 Har magen din nettopp sunket og du er i uke 36+1 så er jeg rimelig sikker på at du kommer til å føde i løpet av de neste 6 ukene.
Gjest Skrevet 2. desember 2006 #9 Skrevet 2. desember 2006 magen min sank for flere uker siden.... Jeg venter nr 4. Var på kontroll på onsdag og alt var klappet og klart til at den lille skulle komme ut. Jordmor sa den kunne komme fra nå og frem til termin........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå