Tinden ruger på nytt gull Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 .... og jeg er GRAVID!! Stod opp kokka 6 i dag tidlig og tissa på en pinne og den gave meg et kryss så blått og fint! Har forsøvidt "visst det" pga en del tegn + at jeg er uke over ikm, men det var godt å se det krysset ofr det, altså! *smiler fra øre til øre* Har elendig nett her hjemme, så jeg skal skynde meg å poste dette før nettet ryker igjen. MASSE lykke til til dere andre som er innefor testetidsrommet! Klemmer og babystøv kommer deres vei! **********************************************************************************
Mille med 2 prinsesser Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 gratulerer så mye, og fortsatt go dag:)
Serial mom Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HURRA!!!!!!!! :-))))))))))))))) Måtte inn å sjekke om du hadde fått sneket deg på nettet til naboen,og så kommer du men DEN gladmeldinga!!!!!!!!! Så utrolig kult,Tinden,detta var skikkelig gladnyheter en lørdags "morgen"(er vel egentlig formiddag nå da....) Nå ble jeg i skikkelig godhumør! Vet ikke om du har kikka inn på 1.tri enda,logga bare rett inn her for å sjekke! Er på vei ut nå,men regner med du har helt andre ting å tenke på nå enn å bimme alikevel,så vi snakkes mer på mandag! Åh,nå ble jeg glad nå! Kos deg masse i helga,vennen,blir gøy å høre om alt på mandag,gleder meg! tusen klemmer fra
attpåklatt!! Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 Hehe.. Gratulerer såååå mye til deg!! Nyt følelsen!! Lykke til videre og kos deg!!! Klemklem!!
Canutte Skrevet 2. desember 2006 #6 Skrevet 2. desember 2006 Gratulerer kjempe masse Tinden! God tur innpå 1.trim!
Siss75 Skrevet 2. desember 2006 #7 Skrevet 2. desember 2006 Å, så gøy at det klaffa for deg! Gratulerer!! Kos deg masse fremover, lykke til! Hehe, morsom overskrift på tråden din! ) Klem,
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 2. desember 2006 #8 Skrevet 2. desember 2006 Gratulere så masse. Det var en hyggelig nyhet ja. Kos deg og nyt graviditeten. Ha en knall helg ;o)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. desember 2006 #9 Skrevet 2. desember 2006 Gratulerer så mye!!!! Og lykke til videre=)
melkekua™ Skrevet 2. desember 2006 #10 Skrevet 2. desember 2006 Næmmen Tinden ) så gooooooooooooooooode nyheter du bringer oss på en lørdag! Jippi!! Hurra for spiren! Det ble en forsinket åpning av første luke ser jeg ;o) Gratulerer så masse! Kos deg med den voksende magen! Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurra! Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurra! Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurra! Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurra! Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurra! Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurra! Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurra! Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurra! Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurra! Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurra! Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurra! Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurra! Stooor klem fra
Suretær Skrevet 2. desember 2006 #12 Skrevet 2. desember 2006 Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klem
Lillemy-77 Skrevet 2. desember 2006 #14 Skrevet 2. desember 2006 Gratulerer så masse med spire:o) Jeg testet også positivt idag...hihi;) Så da sees vi sikkert inne på 1 tri=)
elhingsto Skrevet 2. desember 2006 #15 Skrevet 2. desember 2006 gratulere så mye! kan jeg spørre hva slags tegn du har fått og når det begynte? er spent selv skjønner du!
Gjest Skrevet 2. desember 2006 #16 Skrevet 2. desember 2006 ååååå så fint da. trist med bonzo. er det en hund eller noe? gratulerer så mye
Snappie Skrevet 2. desember 2006 #17 Skrevet 2. desember 2006 Grattis! Jeg er også gravid. Testet positivt i går! Herlig ikke sant? Da vet vi hvertfall at det ikke er noe gale med eggene våre eller med hans kvalitet! Det synes jeg er befriende å tenke på! Tenk! August 2007! Fin årstid. Være høygravid og struttende på sommeren med sommersko og kjole på! Det tenker jeg allerede på!
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. desember 2006 #18 Skrevet 2. desember 2006 Hei! Gratulerer så myyyyye!!! Lykke til videre=o) klem
Solskinnsjenta Skrevet 2. desember 2006 #19 Skrevet 2. desember 2006 Gratulerer masse! Velkommen inn på 1.tri =)
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 2. desember 2006 #20 Skrevet 2. desember 2006 hehe, IKEA reklamen:) følg med neste gang.
*bubbs* Skrevet 2. desember 2006 #21 Skrevet 2. desember 2006 hahaha!!! den reklamen er dødsbra! Gratulerer så mye!
Hilsen Aud Skrevet 2. desember 2006 #22 Skrevet 2. desember 2006 Grattis med spiren Du får 12 poeng fra meg for kreativ overskrift!! Hvis jeg blir gravid skal jeg stjele den og sende SMS til sambo med "Hei kjære! Husk melk og brød, Bonzo er død........"........ og se om han ressonerer seg frem til resten:)
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 2. desember 2006 #23 Skrevet 2. desember 2006 Hei Gratulerer masse og kos deg med spiren din:-)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 3. desember 2006 #25 Skrevet 3. desember 2006 Gratulerer masse!!! Kos deg med spiren!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå