dritgrei hei hei! Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Nå nærmer det seg helt klart her i huset... Det som er bra med dette (litt overthetop-) prosjektet er at det blir ryddet i kriker og kroker... har til og med tatt et raid på loftet for der må syvende far i familien bo ;-) jeg ler... det skal sove mennesker, store og små i alle rom og skoffer og senger..... ganske koseliig i grunn. Nå husker jeg hvordan det var da jeg var liten og vi fikk storinnrykk! JEG ELSKET DET! Noe sier meg at jeg ikke var in charge da ... he he he Men bordene blir fine og maten blir god, desserten er i orden og blomstene er kjøpt... det som gjenstår nå er i grunnen bare koselig, og det er digg. Og du MAUD - hehehe - ser du så langt jeg har kommet, og det allerede dagen før dagen, jeg er rett og slett ute i usedvanlig god tid ;-). Ha en super adventslørdag, så skal vi kose oss med resten av forberedelsene... god klem fra
phantomet Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 Du er flink og effektiv! Hurra for dritgrei-superhusmor!!! Jeg er overbevist om at dere får en flott feiring av dagen, og at alle de tilreisende kommer til å storkose seg i "trappenes-hus"!!! En deilig adventslørdag ønskes dere fra alle oss!!!
Gjest Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 oisann,du har virkelig jobba !!! så flink du er da =0) kos deg videre i arbeidet ditt,og ha en kjempefin dag i mårra =0) ha en superfin lørdag du også.
Karomamma Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 Veldig, veldig bra!! Tenker du er fornøyd med deg selv Kos deg med besøket og ha en kjempefin dag i morra!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. desember 2006 #5 Skrevet 2. desember 2006 Du er jo bare DRITFLINK da!!!! Hurra for deg sier jeg:-))) Ha en flott dag i morgen og nyt hvert sekund:-)
Trollmora Skrevet 2. desember 2006 #6 Skrevet 2. desember 2006 Flinke dritgreijenta det! Gratulerer og lykke til med dagen i morgen )
Superlis Skrevet 2. desember 2006 #7 Skrevet 2. desember 2006 Kjempe bra jobba!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer med dagen i morgen,håper dagen blir superfin!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå