Gå til innhold

noen som vil chatte litt ? vår første pp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

tusen takk til alle jenter her inne !! Mange flotte mennesker som støtter hverandre her.

Glad for denne siden :-)

Hjelper meg masse !! Så takk jenter !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,hei!

Velkommen hit da:)

Ja,her kan man lære masse nyttige ting, kjemåefiiin side.........!!!

Jeg er i min 2 pp nå,men vet med sikkerhet at jeg går over i 3 pp rundt 12 desember...har testet med EL tester denne måneden, og den var ikke positiv en eneste gang:( Kjiiiipt.......

Så da er det vel kanskje ikke sikkert jeg har eggløsning da..

Tenkte jeg sku tempe neste pp, må prøve for å se, tar jo noen sykluser før man er inne i detta greiene her da... Har du brukt prevansjon eller?

Barn fra før?

Klemz fra

Skrevet

Hei !!

Har ingen barn fra før og sluttet på pilla for en uke siden.. skal ha eggløsning den 11 desember om alt går som det skal.

Så du bør ikke ha eggløsning i det hele tatt altså... ? hm.. det viste jeg ikke.... Ja, det er mye mann skal vite :-)

Tempen ? hvordan virker det ?

Håper at dere lykkes snart da... blir fort besatt av tanken når du har bestemt deg :-)

klem

Skrevet

Du kan gå inn på pernille.info, der står det masse om tempen,hvordan den er til ulike tider i syklusen......masse nyttig på den siden egentlig.. Men, man blir helt besatt ja,klarer ikke holde meg unna denne siden for det første, og tenker på "babylaging" hele tiden... Hjelper jo ikke når alle veninnene mine nylig har blitt/skal bi mødre heller da........

Men,men sånn er nå det da...:)

Håper syklusen din kommer fort i orden etter pilleslutt da, det gjør den helt sikkert skal du se:)

Du får hoppe til køys rundt EL tiden,kooos dere masse.....:)

Klemz

Skrevet

hvor finner jeg pernille. info ? skal jeg lese masse der :-)

Lykke til til deg også... håper at det klaffer snart :-)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...