Gå til innhold

Vi gifter oss i Thailand på nyttårsaften!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring fra bryllup i Thailand? Jeg ble fridd til for en snau uke siden og skal stå brud om en snau måned så her tas alle tips imot med takk. Ser jo at de fleste planlegger bryllupet år i forvegen...

Vi har to barn, 2.5 år og 4 måneder. De skal være med hele dagen, i tillegg til min søster. Foreløpig er det ingen andre som vet om bryllupet. Gjett om mor kommer til å bli skuffet over ikke å få delta...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har ikke noe erfaring med bryllup, men jeg og samboer skal reise til Thailand å gifte oss i januar=)

Gleder oss så sinnsykt mye. Skal gifte oss på stranden i solnedgangen=)=)=)

Vi har pratet med ei som driver med bryllupsplanlegging ol. der nede, så hun hjelper oss med alt det praktiske. www.krabi-spesialisten.com (Hun er faktisk norsk)

Brudekjolen skal jeg få sydd der nede, det tok vist bare 2-3 dager. Har prøvd kjole her hjemme så jeg vet litt hva jeg ønsker.

Har pratet med sjømannspresten, så han kommer dit vi ønsker for å vie oss=)

Vi skulle egentlig reise alene, men så fikk vi en overraskelse at svigerforeldrene mine har bestilt seg tur=) Mamma blir igjen hjemme og synes det er helt greit. det var faktisk hun som fikk oss på ideen å gifte oss i utlandet....

Når reiser dere og hvor i Thailand skal dere?

Lykke til.

Skrevet

Vi reiser 15 des. og skal ikke hjem før 9 feb. Skal ta pappaprmisjonen der. Vi får hjelp til det praktiske av et norsk firma brudepikene.no og skal også gifte oss på en strand gjerne i solnedgangen. Vi hadde tenkt å gjøre dette i phuket området men det viser seg at sjømannspresten er i Pattaya området denne dagen, så derfor blir det vel på jomtien beach tenker jeg.

Min søster der den eneste som blir med oss, i tillegg til de to barna våre da.

Vi gleder oss veldig!!

Skal dere bli lenge etter vielsen da, og hvor gamle er deres barn?

Skrevet

oi, hvor spennende vi er også phuket fra 19 des til 3 jan. Si i fra om tid og sted så skal jeg komme og kaste ris på dere....

Lykke til!!!

Skrevet

Det blir koselig. Vi skal være i thailand 2 uker tilsammen. En uke etter vielsen. Svigerforeldrene mine reiser etter en uke. Så har vi en uke alene etter på=)

Vi har ingen barn ennå, men prøver! Har ikke prøvd så hardt nå den siste tiden, for jeg vil ikke være høygravid når jeg er der nede. Men håper at det kan skje noe nå=)

Skrevet

Vi skal til JOmtien/ Pattaya, ikke Phuket. Ellers kunne det vært hyggelig å treffes. God tur til dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...