Gå til innhold

Bare jeg som pynter juletreet FØR lillejulaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som i år, da blir nok treet og huset ferdig pyntet på fredagen.

Jeg har altid pyntet hus og tre 3-4 dager før julaften vi.

Hvorfor?

Jo forde da har vi enda forventingenre og alt er spennende.

og så "hiver" vi ut jula runt 2-3 januar, da er jo alt over uansett.

Mamma som innførte dette. Så jeg er vant til at den 23 des da skal alt være rolig.

Ikke noe vasking eller pynting, eller noe.

den 23 er det ro, julefred og KOS......ofte opplever vi at venner og familie kommer innom oss for å "roe ned" for det er så koselig hos oss....hehe.............

Er det flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei pynter det før vi og,,,:-)

synes det er koselig jeg...

Skrevet

har ofte pyntet bittelille julaften - og hiver ikke jula før 20.dag jul den 13.januar ( hehe dvs i fjor sto juletreet i storstua til langt uti februar - hehe født jo i januar så fikk aldri tid før....)

Skrevet

stort sett har det blitt pynta 23, men også 22 syns det er gøyest jeg da.. hehe er så koslig å se pakker rundt luetreet mer enn 1dag... men så er vi her litt sene med å kjøpe gaver da... de fleste har vi da fått før 22desember..

men når jeg og sambo får orde på ting så skal jeg ha fast ha ferdig pynta tre 22, risgrøt med mandel på 23 med hovmesteren på tv..

24. se på tegnefilmer 3nøtter til askepott osv.. spise godteri som er i julstrømpa..

spise ca 18tida RIBBE.. rydde synke maten... vente spent på hvem som nevner gaver først.. hehe er ikke alltid et barn som er mest spent hihi.. så er det dessert og kaker og kaffe og godteri.. til den som årker å stappe i seg mer da.. hihi

Skrevet

Jeg liker å kaste ut jula rett etter nyttårsaften for da er den over for min del. Derfor pynter jeg heller huset flere dager før julaften. Synes jula er så kort så jeg liker å forlenge den med noen dager. Har bursdag rett før jul og har hatt det som tradisjon å ha alt klart til den dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...