Gå til innhold

hva syntes dere om navnet mikaela? trenger sårt ærlige svar..!


♡Maria18&Snuppa♡

Anbefalte innlegg

hva syntes dere om navnet mikaela? trenger litt respons er så usikker..liker det men hva syntes dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt ærlig synes jeg ikke det var fint i det hele tatt. Synes Mikael er et grusomt navn til gutt og enda mer tullete når man slenger på en A for å få det til å bli jentete. Men heldigvis er smaken som baken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en baby med utenlandsk mamma ell pappa så er d greit!!

Ikke like bra på en helnorsk baby, litt som Michelle, Jessica o.s.v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pappaen er spansk og jeg er norsk så det er blandings baby ja;)

det er i allefall det navnet jeg har likt best hittill..alle veninner og familie syns det er dødsfint,men jeg vet liksom ikke om di sier det pga at di står meg så nær..bedre med litt svar fra utenifra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

noen fler? tror jeg kommer til og gå for det..finner ikke noe annet navn jeg liker like godt også faller det liksom naturlig i munnen..

ser det er mange..eller di fleste her inne går for veldig norske navn,det er ikke min stil liker ikke det jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er et kjempeflott navn!! Jeg har selv en brasilansk far og en fransk mor(Har bodd nesten hele mitt liv i Norge) og barnefaren er engelsk så vi og har litt problemer med navn. Tror vi venter en Filippa. Har fra før Penelope og Julius=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei veldig koselig dame som jobber i barnehagen til sønnen min heter det, så jeg synes det er fint, men hun er ikke norsk, så i Norge minner navnet om Mikael, altså en jentete utgave av navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mikaela er NYYDELIG da :)

 

Og det passer over hele verden, ekstra viktig at det er jentenavn i både spania, frankrike, brasil og mexico.

For mange navn er både guttenavn og jentenavn rundt om i verden.

 

Dessuten er det nesten likt i uttale over hele den vestlige halvkule, som kan være en fordel om man har familetilknytning i andre land.

 

men det er min helt personlige mening og da:)

Lykke til med navnevalget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott og sterkt navn. Da jeg var liten hadde jeg en dukke som het Mikaela. Jeg hadde liksom funnet det barnet etter en krig, og måtte ta meg av henne. Hun hadde en veldig spennende bakgrunn med nomadeforeldre og greier. Akk... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...