Gå til innhold

siste nytt om mensana!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med gutten!

 

Håper virkelig at du ikke måtte holde på alt for lenge før de bestemte seg for snitt. For jeg skjønner at du ikke hadde noe du skulle ha sagt på det sykehuset.

 

Kos deg med den lille. Håper alt står bra til med mor og barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere så masse me gutten, Mensana...Akutt keisersnitt? Hm ka feile det legan egentli??? Kunne dem ikkje gje dæ det når du ba om det??? Syke folk...

Håpe alt står bra tell me dæ og nykommern i familien!!!

 

STOR klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer såååå masse!!! Kos deg masse med gutten din 8el skal eg sei guttane dine - du har fleire har eg forstått)!

Elelrs kryssa eg fingrane for at babyen min fortsette å ligge rett vei inni magen min, for eg skal også på haukeland (kankje sei eg imponert over behandlinga du har fått nei...). Men uansett - no e det over for din del - nyt det og kos deg med gullet ditt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudskjelov, nå er det endelig over - bare så synd at det skulle ende på den måten! Jeg kjenner at jeg blir mektig provosert og at dersom det hadde vært meg så ville det ikke gått upåklaget hen!

 

Jeg vil iallefall gratulere deg så mye med gutten, vi venter spent på å høre fødselshistorien din - når du måtte være klar for det. Kos deg med "småttisen" da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Mensana:)

 

Håper du har d bra..

Masse gode klemmer fra meg og vesla:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye:)

Håper fødselsopplevelsen ikke ble for traumatisk selv om det ente i haste ks... Blir så sint på det sykehuset ditt, de kunne jammen ordenet med ks med en gang så du hadde sluppet å gå igjennom alt du har vært igjennom!!!

Håper du har det bare bra nå ihvertfall og at du koser deg med babyen din:) Ønsker deg lykke til og sender en stor klem:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye. Godt det er overstått, selvom jeg syns du har fått elendig behandling! Håper du kan kose deg masse med gutten din, og at du er i ok form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...