Gjest Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 for alle gratulasjoner og velkomsthilsener jeg har fått. Vil bare si at det virker som det er kjempegod stemning inne på dette forumet :-) Ikke slik det var på flere av forumene på BIM. +at her er det faktisk masse aktivitet blandt oss "modne"foreldre. *urk* dårlig betegnelse på oss det der. Får oss til å høres ut som vi har passert 55,-ikke 35 )
Superlis Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Ja her inne er det godt å være,bare god stemning,snille greie,gøye damer!! Kjekt når det kommer nye greie damer til også:=) Modne unge sprettne,kanske det vi burde hete...hehe
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 bare koselig det da=0) er veldig hyggelig her inne.blir fort avhengig.hehe selv følte jeg meg forlatt etter bim.hadde ei bimvenninne,men hun fikk det for travelt som mor til å holde kontakten.det såra mye,for vi delte jo alt nesten.men så...eureka...fant jeg denne siden.gudsjelov =0) di er bare enestående alle her.kun koselig side. vi er heldige,vi modne =0) eller,vi (u)modne får jeg vel si,hahaha håper du vil tives like godt her som jeg. =0)
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Tror nok jeg skal klare å trives her ja :-) .....spørsmålet blir vel heller om minstejenten vil la meg få slippe til her mer enn et par minutter av gangen )
Northernlights Skrevet 2. desember 2006 #5 Skrevet 2. desember 2006 Ville bare slenge meg på å si velkommen ombord =) Jeg er Lucky6 forresten ;o) Men mine er mye eldre enn dine.
Karomamma Skrevet 2. desember 2006 #6 Skrevet 2. desember 2006 Takk sjøl!! Koselig med nye navn her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå