Brava Skrevet 2. desember 2006 #26 Skrevet 2. desember 2006 min sover sammenhengende fra 19.30 til 0700 uten mat.. 14 uker
Brava Skrevet 2. desember 2006 #27 Skrevet 2. desember 2006 svar,hva gjør dere: gir masse pupp på kvelden, før han skal sove. Når han legger seg er han så stappa at han er i halvsvime og sover heeele natten uten å bli vekket av sult. Jeg ammer han inne på mørkt rom om kvelden oxo, da er han mer konsentrert og blir ikke forstyrret. Og da spiser han myye
Pip'77 Skrevet 2. desember 2006 #28 Skrevet 2. desember 2006 Er det virkelig helsesøster som skal bestemme om babyen skal spise om natten? Så lenge de er fornøyd og legger på seg bra (ikke er undervektig) så er vel ingenting bedre enn at de sover godt om natten?
Gjest Skrevet 2. desember 2006 #29 Skrevet 2. desember 2006 Jenta mi er 8 uker i morgen , hun sover fra 12- til 8 om morningen;-)
snull Skrevet 2. desember 2006 #30 Skrevet 2. desember 2006 Dette var en TEIT tråd Snuppa her er snart 7 mnd. og her har vi MAX 3 timer sammenhengende søvn ! Vært sånn sia fødselen!!!!!!!!!! Vil så gjerne være uthvilt en dag........
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 2. desember 2006 #31 Skrevet 2. desember 2006 Min sover også lenge ja. 10-12 timer hver natt. Sovner i 8-9tiden på kvelden. Men han sover veldig lite på dagtid. Ingen ordentlige dupper..det er sjelden! Han er 8 uker. Får kun mm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå