Gå til innhold

Æsj! 80% perm-penger er ikke moro gitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jeg er blakk rett etter "lønning" jeg.. Har du noen sparetips? (er nettopp ferdig med å kjøpe litt amme-vennlige plagg, ellers bruker jeg ikke mye på klær osv)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare si meg enig. Utrolig hvordan man merker den forskjellen på de 20 %!

Har ingen sparetips egentlig... her har det egentlig bare blitt verre og verre for hver måned... Nå har jeg bare to måneder igjen, heldigvis!

Skrevet

Samme her ...går hele tiden blakk. Men setter vekk barnetrygden da. Sparer til syden neste år.

Skrevet

Høh, jeg har vel aldri hatt så mye penger som nå, enda jeg bare har 80% jeg også. Går jo ikke akkurat så mye til restaurant og alkohol i disse dager. Ikke så mye shopping heller :)

Føler bare jeg bruker penger på kaffe, jeg.

Baby er jo ikke så veldig dyrt heller.

Skrevet

Huff, ja, jeg er også blakk hele tiden! Vi setter til side barnetrygda også, på en sparekonto som snuppa skal kunne bruke til utdannelse og sånne ting når hun blir eldre. Er redd det ikke blir så mye bedre når jeg begynner å jobbe igjen heller, for da går vel de ekstra pengene til barnehage...

Skrevet

Man kan faktisk spare en del på mat har jeg funnet ut.Hvis man planlegger litt og handler for hele uka,trenger man ikke på butikken mer..Skal jeg innom butikken etter to ting,kan du banne på at det går 500kroner...huff.. Handle på salg,gaver og slik.Man vet jo feks når folk har bursdag i god tid i forveien.Div vaskemidler er billigere på felleskjøpet. Snylte middag hos foreldrene eller andre av og til hehe. Gå istedet for å ta bilen.Si opp alle abonnement du ikke behøver,feks bokklubb,blader,canal+. Bytt forsikringselskap hvert år,det sparer man alltid none tusen på. Refinansier lån.

Skrevet

Huff, ikke snakk.. Blir helt deppa av å ikke ha penger! Jeg må nok selge bilen, undersøke om det er et billigere mobilabonnement, kutte ut litt TV-kanaler, bli mer bevisst når jeg handler mat. Og som det ble nevnt: Takke ja til ALLE middagstilbud hos svigers, besteforeldre osv. Kutte ut bladabonnement. Betale studielånet hver måned i stedet for hver 3mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...