Gå til innhold

Kan vel komme ut av skapet her og da ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid!

To positive tester idag tidlig, er vel ikke til å ta feil av det nei...

Slipper hvertfall no drittslenging her inne etter at anonym knappen er tatt bort da, det er jo fint ;o)

For jeg blir nemlig alene med to barn som vil få knappe to år imellom seg, så jeg skjønner det går tøffe tider i møte for meg.. men det klarer jeg! De får samme pappa da, klarte jo å surre meg borti han... ja ja....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi oi oi! Gratulerer! velkommen etter i to-tette-klubben :-P

Du kommer sikkert til å klare det kjempebra :-D

masse lykke til!!

klem

Skrevet

wow, Gratulerer så kjempe masse masse masse!!! Det kommer du helt sikkert til å klare kjempe bra!!!!! Å, så spennende for deg!!! Gratulerer i gjenn, 100 ganger til!!!

Skrevet

Oi!!!

Ja det var vel grunn til å være hjemme ra dibtreff og være litt i tenkeboksen:)!!!

Så koselig for den andre lille da! får en "ekte søster/bror" ikke halvt liksom, åsså er det jo greit å slippe å ha 2 fedre å forholde seg til:D!!!

Hehe... Men dere vil ikke prøve litt til da? siden dere snart har 2!?! :)

Hvor gamel er den første? jente eller gutt?!

Har ikke vært her inne så mye, ihvertfall ikke snakket så mye:P

Klem klem! Og lykke til:)!!!!

Skrevet

Takk :o)

Så du var på treff idag? Koselig?

Huff nei vil ikke prøve m pappaen, det funker virkelig ikke, null håp liksom!!

Lille jenta mi er bare et år hun, så de vil jo få mye glede av hverandre!

Håper bare jeg ikke blir like dårlig som jeg var når hun var på vei, da vil hun jo gå for lut og kaldt vann her! Huff nei håper på god form og null kvalme ;o)

Skrevet

gratulerer :)

syns du er tøff , jeg er selv alene med en gutt på 1,5år... tror virkelig ikke jeg hadde taklet en til alene enda....

lykke til :)

Skrevet

Ja:)! ååå, så fint for deg:)!!!

nei desverre, emilia er blitt så forkjøla, så vi var på legevakten i 3 timer å ventet på lege i går :( men, begynner kanskje å bli litt bedre nå da.

Vil gjerne på neste treff, vi kjeder oss mest bare hjemme vi nå så:P hehe..

Oki, ja jeg skjønner det med barnefaren:) Håper ikke det nei, husker jeg var kvalm ass :P ikke gøy, men er så koselig å da:)!!!

Håper vi sees på neste treff!!!

Fredags kos fra Adela og Emilia, ÅÅÅ gleder meg til julekalender!!! (jul i Tøyen gata!!!:)

Skrevet

Heija! :)

Gratulerer kjempe masse! :) Morsomt med to små! Gleder meg til å høre mer om dette, tihi! :)

Klemmer fra oss <3

Skrevet

masse masse gratulerer til deg!!!

klem fra

Skrevet

Kjempe gratulerer til deg!

Klem

Gjest Riga19 & hippiesnulla 14.10.06
Skrevet

Gratulerer så mye!!!:-)

Håper inderlig at du ikke blir kvalm i det her svangerskapet, det er så jævlig!:-/ Koselig for begge å ha søsken på lik alder da!:-)

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk alle dere søte jenter! :o)

Skrevet

Gratulerer så kjempe masse med den lille spiren,..... Ønsker deg kjempe masse lykke til.

Klem fra

Skrevet

Gratulerer :)

Bra at de får samme pappa da :) Hva sier han om saken....? Syns du er tøff jeg :)

Skrevet

Takk :o)

Inne på aleneforeldre forumet får jeg mye pepper, he he, hadde nok fått det her også om anonym knappen fortsatt var her ;o) Bra den er borte, he he!

Tja, pappaen ja... har ikke fått snakket særlig m han, bortreist siden fredag, skulle egentlig hjem igår, men han holder seg unna, stikker av fra problemene han... tosk! Er sååååååååååå glad for at vi ikke er sammen mer. *puuuh*

Skulle bare ønske han kunne ta seg sammen litt da, siden barn nr 2 nå er på vei.....

Skrevet

kan nok dessverre ikke sympatere med deg her, Mulan, om pappaen er slik en tosk, hvorfor ligger du med ham da? Det er hvertfall det du skriver på aleneforeldre-forum.. at du ikke er mors beste barn.. er ikke det selv heller, men jeg ligger ikke med folk jeg syns er tosker

Skrevet

mener ikke at han er en tosk, men han oppfører seg som en nå....

men jeg har null planer om å ligge m han mer, vi har prøvd å få ting til og fungere, men det gjør det dessverre ikke... så det var ikke bare sex liksom.

Men han oppfører seg teit nå, ja! Men håper det går over, han kommer nok til ¨å stille opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...