Gjest Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Hei, hadde dere det hyggelig på treff i dag???? Hvem kom? Jeg hadde såååå lyst til å komme, men fant ut at jeg hadde alt for mye å gjøre! Så jeg rakk det ikke
Angel86 Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Heisann =) Var kosli på treff i dag jah, du skulle vært me vettu =) Vi var en 10-12 stykker tenker jeg, fullt var det hvertfall..hehe Leste en plass at du skulle flytte til Haugerud, hvor hen da? Bor jo der jeg vettu =) Håper alt står bra til med dere da! Go hælg =)
Cammy1 Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 Jepp, var koselig det Koselig å treffe noen av de andre, blir nok med flere ganger vi.
Gjest Riga19 & hippiesnulla 14.10.06 Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Jeg kom...første dib-treff for meg og snulla!:-) Men hun sov hele tida, så det eneste hun gjorde var å ligge i vogna si,- ikke alle som så henne. Jeg greide selvsagt gå meg vill, så jeg kom litt seint, men fant heldigvis fram til slutt! Håper det blir et treff til snart!:-)
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 Æsj, ja! Jeg skulle vært med.. Men feiret bursdagen min og til en annen venninne i kveld hjemme hos meg. Så hele huset måtte jo ryddes og vaskes. Jeg har deg på msn, så jeg sier til deg der akkurat hvor vi skal bo på Haugerud. hehe, er vist blitt litt paranoid jeg og vill ikke legge ut for mye her... Alt står bra til med oss!! Jeg har jo en utrolig snill baby (bank i bordet)..
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 Ja, Santinos ligger litt rart til på en måte, så det er ikke så lett å finne det hvis du ikke vet heeeelt nøyaktig hvor det er! Hadde vært kjempe fint med et treff til snart, da MÅ vi være med!!
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #7 Skrevet 5. desember 2006 vi kunne dessverre ikke komme fordi jeg hadde eksamen! men vil jo så gjerne møte dere andre åsså da! :=) da klaffer iallefall neste gang når d blir (=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå