Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 noen som har lyst til å være med på en liten kåt chat? er så vanvittig hvor kåt man kan bli av å være gravid!!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Har du ikke en mann som kan bidra litt da, skaff deg et sexliv!!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Hovedinnlegger er garantert en mann, det tør jeg vedde på!!!!!!
Zummi Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Hei! Først må jeg bare si at nå skal jeg straks slutte å plage dere siden jeg har vært lykkelig pappa i en måned nå Men så, min oppfatning er at de (oss) stakkars menn som har prøvd å svare på noe her inne ofte har kommet med tildels gode og saklige innlegg. Men mannfolk har jo så klart ikke noe med et svangerskap å gjøre. Vi puler dere bare og interesserer oss slettes ikke noe med hva som skjer i de kommende ni månedene. Etter dette så drikker vi øl, raper, fiser og gir blaffen. Enten det eller så utgir vi oss for å være kvinner med et seksualliv eller later som det går an å være kåt i svangerskapet. Fordommer har folk nok av, trodde jeg, men neida. Det er bare å pøse på med mere og kanalisere all negativ energi over i kjønnet "mann" så skal vi se at det blir så flott og fint alt sammen. Måtte de mest svartsynte av dere anonyme koke sakte i deres eget fett inntil alt blir like svart og trangsynt som dere ønsker. Så kan vi andre ta steget over i andre forum og heller begynne å glede oss over det fantastiske vi faktisk står ovenfor. Bli vitne til et under og få lov til å holde et lite menneske i armene, som verdsetter sine foreldre høyest av alt her i verden og ikke være i stand til å fordømme noen på mange mange år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå