Gå til innhold

kåt nå?=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har lyst til å være med på en liten kåt chat?:P er så vanvittig hvor kåt man kan bli av å være gravid!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke en mann som kan bidra litt da,

skaff deg et sexliv!!

Skrevet

Hovedinnlegger er garantert en mann, det tør jeg vedde på!!!!!!

Skrevet

Hei!

Først må jeg bare si at nå skal jeg straks slutte å plage dere siden jeg har vært lykkelig pappa i en måned nå :)

Men så, min oppfatning er at de (oss) stakkars menn som har prøvd å svare på noe her inne ofte har kommet med tildels gode og saklige innlegg. Men mannfolk har jo så klart ikke noe med et svangerskap å gjøre. Vi puler dere bare og interesserer oss slettes ikke noe med hva som skjer i de kommende ni månedene. Etter dette så drikker vi øl, raper, fiser og gir blaffen.

Enten det eller så utgir vi oss for å være kvinner med et seksualliv eller later som det går an å være kåt i svangerskapet.

Fordommer har folk nok av, trodde jeg, men neida. Det er bare å pøse på med mere og kanalisere all negativ energi over i kjønnet "mann" så skal vi se at det blir så flott og fint alt sammen.

Måtte de mest svartsynte av dere anonyme koke sakte i deres eget fett inntil alt blir like svart og trangsynt som dere ønsker. Så kan vi andre ta steget over i andre forum og heller begynne å glede oss over det fantastiske vi faktisk står ovenfor. Bli vitne til et under og få lov til å holde et lite menneske i armene, som verdsetter sine foreldre høyest av alt her i verden og ikke være i stand til å fordømme noen på mange mange år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...