Gå til innhold

hjelp meg å regne ut ikm dagen.. Hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så usikker på hvilken dag det blir på,mener detmå bli søndag 3 desember..men er så mye i hodet mitt at jeg får ikke til å regne.. Finner ikke ut hvor lang syklus jeg har heller.. huff...

Mens: Fra og med 25 september til og med 1 oktober.

og siste mens var fra og med 29 oktober tl og med 5 november..

Hjelp meg damer.. jeg får nerve problemer av det her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kom frem til lørdag 2. desember, men det forutsetter jo at alle syklusene dine er like lange (34 dager).

Skrevet

jeg har helt fast syklus,men jeg klarer bare ikke å regne meg ut til det nå... vet ikke hva det er men er liksom så mye å tenke på om dagen.. så da kan jeg teste i morgen da eller bør jeg vente synes du?

Skrevet

Jeg ville ha ventet til lørdag, men da ville jeg tatt en test uavhengig av om det kommer (litt) blod eller ikke. (Noen spotter litt rundt IKM selv om de er gravide.) Men hvis du er utålmodig og har god råd (synes testene er dyre!), så er det jo bare å teste! :o)

Håper du får positivt resultat!

Klem fra ei i 15pp!

Skrevet

Jeg har absolutt ikke god råd, og har en test liggende... men i morgen tidlig da kanskje... får se om jeg kanskje klarer å vente til søndag morgen..

Tusen takk for regne hjelp, jeg har drevet med å regne på dette hver eneste mnd en god stund nå, og det er slitsomt og tar på, idag virker det som om hele hjernen min er slettet liksom.. huff.. jaja håper det klaffer nå da. Har ingen tegn til at tr skal komme ennå.. men hun kommer jo når vi minst venter det så..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...