Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Skjønner ikke hvorfor jeg er så lei meg.. Barna mine skal til pappaen sin i dag og jeg orker ikke tanken på det, det føles såååå feil.Savner dem allerede så masse!! Dette er ikke noe ny situasjon, de har vært hos ham annenhver helg i 1 år nå, så jeg er vant til det. Vet ikke hva som skjer i dag, men jeg bare gråter og gråter, nesten skjelver...Han henter dem her hos meg i kveld, og da vet jeg at begge skal gråte, fordi de ikke vil til han. Jeg vet at de har det bra sammen med ham og de kommer blide tilbake søndag kveld. Men akkurat i dag så kjennes det så feil, kan ikke helt forklare hvorfor, kanskje det er den julestemningen, kanskje jeg blir veldig sentimental og overfølsom, eller kanksje jeg er bare veldig sliten... Vet ikke hvorfor jeg skriver dette her, men godt å få det ut,godt å ha dere her..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Vet hvordan du har det. Stort sett går det veldig bra når barna skal til pappaen sin her i huset. Men et par ganger har jeg blitt utrolig sentimental og grått hele første kvelden. Jeg har snakket med andre om disse følelsene, og fått mange forklaringer tilbake. Blant annet fortalte min mor at hun hadde det slik selv etter 10 år. Så det er nok helt normalt. Det er jo rart uten ungene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå