Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Jeg søkte om overgangsstønad for en uke siden, idag. Altså den 24.november fikk trygdekontoret søknaden. Hvor alng tid kan jeg regne med at det tar før jeg får penger på kontoen? Og vil jeg få tilbakebetalt for november, da samboer flyttet ut 17. november. ? Og vil jeg få bekreftelse i posten på at søknaden er mottatt og behandlet, eller vil bare pengene komme rett inn på kontoen?
SK&Maylen Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Du får papirer i posten, på kor masse støtte som er innvilga osv, det kan ta litt tid før penger kommer på konto, spørs kor stor pågang det er på ditt kontor, kor lang tid det tar ¨å få penger veit eg ikkje, da eg søkte før eg var gravid, og fekk de da første gang en måned før eg fekk jenta!
nittedal:) Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 jeg fikk overgangsstønaden mnd etter. så feks i ditt tilfelle får du det ikke før den 20, det er i hvertfal da jeg pleier å få pengene...
SK&Maylen Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 OS kommer tidligere denn mnd, pga jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå