Gå til innhold

gravid??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

tror jeg er gravid...fikk en svak strek på testen nå nettopp. skal te legen me andre ting så kansje det kan sjekkas....er litt skummelt denne gangen og---sist var jeg 18 å har ein sønn på 7 nå trodde det skulle være en glede,men sannheten er at jeg synst det er skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er nok sikkert gravid..... Det sa i alle fall legen til meg da jeg testa svakt positivt. Jeg er nå midt i uke 5. Jeg har mistet tidligere, så det jeg sliter med er at jeg ikke tør å glede meg skikkelig....... Syns det er skummelt jeg også, men vi får rett og slett ta en dag om gangen! Prøve å være litt opptimistiske! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg er gravid...tenker på det med abort jeg og..ikke pga jeg har opplevd det men du leser så mye om det at de fleste opplever det en gang.tror nåkk det går bra med deg..er i midten av uke 5 nå jeg på torsdag begynner uke 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så likt med meg..... jeg var også 18 da jeg fikk en sønn, som nå er nesten 7, og tror jeg er gravid nå, (har prøvd å bli gravid) er litt småkvalm idag.en liten anelse...... jeg synes også det er skummelt, men jeg tenker ikke så mye på at det kan gå gæli... mer på at dette skal bli et liv, et individ, som jeg har ansvar for... resten av livet. det er det jeg synes er mest "skummelt",,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei cat-82...ja her var det mye likt:)..jeg er så enormt trøtt det er helt skremmende,må få legen te å ta jernprøve av meg neste gang... har du tatt test nå å funnet ut om du er gravid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...