Gå til innhold

dåpsinvitasjoner, lage selv?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du laget selv?

Trenger tips og idèer til hvordan jeg kan gjøre det. Er ikke i det kreative hjørnet for tiden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg føler meg egentlig ikke som den mest kreative personen selv men jeg hadde veldig lyst til å lage invitasjonene selv. Synes det er litt gøy å sende ut noe som jeg har laget selv.:-)

Vet ikke hvor du bor, men i Oslo (og på Ski storsenter) er det en butikk som heter Panduro hobby og den er bare genial. Der kjøpte jeg lilla kort i stiv kartong med matchende konvolutter. De har dem i alle mulige farger. De har også stempler med alle mulige motiver og stempelputer i mange farger. Jeg kjøpte stempler med baby, hjerte og noen søte bamser og harepuser som holder et hjerte. Skrev med sølv-penn og brukte sølv stempelpute. Kjøpte også noe som heter glitterlim og lagde en ramme rundt kortet med den.

Dersom du ikke bor i området rundt Oslo så kanskje de har noe av dette på en bokhandel...?

 

Lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...