*Hutula* Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Har du laget selv? Trenger tips og idèer til hvordan jeg kan gjøre det. Er ikke i det kreative hjørnet for tiden...
LilleStjerne Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Heisann! Jeg føler meg egentlig ikke som den mest kreative personen selv men jeg hadde veldig lyst til å lage invitasjonene selv. Synes det er litt gøy å sende ut noe som jeg har laget selv.:-) Vet ikke hvor du bor, men i Oslo (og på Ski storsenter) er det en butikk som heter Panduro hobby og den er bare genial. Der kjøpte jeg lilla kort i stiv kartong med matchende konvolutter. De har dem i alle mulige farger. De har også stempler med alle mulige motiver og stempelputer i mange farger. Jeg kjøpte stempler med baby, hjerte og noen søte bamser og harepuser som holder et hjerte. Skrev med sølv-penn og brukte sølv stempelpute. Kjøpte også noe som heter glitterlim og lagde en ramme rundt kortet med den. Dersom du ikke bor i området rundt Oslo så kanskje de har noe av dette på en bokhandel...? Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå