Gå til innhold

Liten spire snuppa :) :) (lagde egen tråd til deg jeg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner godt at du er dritt lei ja! jeg gikk jo rundt å sutra i to laaaange mnd hehe, skrek til babyen at hun skulle komme ut NÅ! Å Natalie kom jo litt over en uke før tiden også.. Snuppa har det bra hun vettu :) hun har blitt helt gæærn de to siste mnd da. Her om dagen sto hun faktisk nesten et helt minutt uten å støtte seg :) midt på gulvet! går rundt bord, langs vegger, etter gåbilen sin, krabber og reiser seg opp over alt hehe. Vi valgte det bilde som er sånn ovalt, husker ikke hvilket nr det var jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå takk, føler meg beæret;)

så flott at alt går bra, synes hun er så moden for alderen, i utviklingen altså, er jo mange barn som ikke er på langt nær så stødig som hun! sunn og go jente, med flink mamma, er det som gjør susen vettu:) må innrømme at jeg titter innom siden hennes en gang i blandt altså.

skal egentlig lese til eksamen i dag, har den i morgen kl 9, er kjempenervøs! var aldri det før, men nå er liksom alt så avgjørende. uff, håper det går greit. er ferdig med alt før jul, så endelig ferdig med vgs. hehe:) må jo ta opp matte da, men det er bare et fag så det skal nok gå greit.

så du hadde begynt å studere interiør. hvordan er det, har du fått noen tilbakemeldinger på oppgaver du har sendt inn ol?

Skrevet

Ja, hun er litt tidlig ute med noen ting :) skulle egentlig ønske hun ikke hadde så dårlig tid jeg da hehe.. Slitsomt for late mammaer med så aktive barn.. Har bare fått tilbakemelding på en oppgave enda, er såååå mye å gjøre bare på en innlevering synes jeg. Tar litt tid ja hehe. Eksamen i morgen ja, du får be om at vannet ditt skal gå da vettu, så slipper du ;) neida, du får ha lykke til.. Er såååå glad for at det ikke er meg gitt:)

Skrevet

hehe, har faktisk bedt om det et par ganger:) har en til om et par uker, så fortsatt håp, hehe...

du får ha en fin kveld, skal få meg en "god" natts søvn nå!

klem til deg;)

Skrevet

fikk 6! hehe, veeeldig stolt nå ja:) tenkt bare jeg skulle si i fra, hehe. dette blir en bra dag, skal kose meg masse med magen og kjæresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...