Gå til innhold

-carina-


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva slags morsomme leker er det Karsten ønsker seg?

Mener å huske at du fikk så mye leker i barselgaver...?

hadde vært kjedelig å kjøpe noe han allerede har:-P

 

klem fra din hemmelige venn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, oi, oi....

Nå ble jeg litt nysgjerrig på hvem du kan være??

Jeg har da ikke skrevet noe her inne om at vi fikk masse leker i barselgave?! *tenker* Så da må du være en jeg har snakket med??

*nysgjerrig*

 

Karsten har litt leker og rangler, men han har bare to ting som lager lyd. En rød "bil" til å henge opp som enten tuter eller spiller en melodi og så har han en leke-telefon med alfabet, tall og melodi. Begge deler fra Fishcer Price. Ser at han synes sånt som lager lyd og blinker er veldig interessant... (Men fint for mor at det ikke lager alt for høy lyd, da!) :o)

 

Ellers tror jeg at CD'er med barnemusikk hadde vært fint, jeg synger endel for Karsten de dagene vi er hjemme. Men har sunget sangbøkene rundt endel ganger allerede. Har lastet ned en CD av Torbjørn Egner ellers har han ingen CD'er...

 

En klem tilbake til deg min venn! :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mange gode idèr jeg fikk nå:-) Skal nok klare å finne noe morsomt til lille karsten nå ja!!

(synes dette er hysterisk morsomt jeg ...hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja det kan du nå lure på litt til:-) Har hatt gaven klar lenge nå, men nå har jeg endelig fått pakket den klar og skal sende den i posten i morgen! Går litt tregt her hjemme om dagen, men du kjenner vel til den ammetåka du også:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karsten har fått pakke!! :o)

Jeg har ikke åpnet den enda... Men den ser veldig spennende ut!!

 

Hva synes du min hemmelige venn, skal jeg åpne den i dag, eller vente til den 24?

 

Men jeg har nå en veldig sterk mistanke, jeg da... Er det Kosemoms som er Karstens hemmelige venn?? For hvordan i all verden skulle noen andre ha visst hva han heter til etternavn?! Det skrev jeg nemlig ikke i mailen, der skrev jeg bare mitt navn... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for den kjempefine telefonen!

Når jeg trykker på "ringeknappen" stirrer Karsten fasinert på telefonrøret... Denne kommer han sikkert til å få masse glede av! :o)

 

Venter fortsatt spent for å se om jeg hadde rett... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja der røpet jeg visst litt:-P du hadde rett, godt jobbet, hihi:-)

Hadde bare adr i hodet da jeg gikk på postkontoret...og tenkte ikke på at du skrev noe annet i mailen....

Godt nytt år til deg, Karsten og Sten:-)

Håper ikke Karsten blir alt for redd iløpet av natten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en liten mistanke til om det kunne være deg... :o) Det var jo også det at jeg mente at jeg ikke hadde skrevet her inne at han hadde fått så mye klær, så det måtte nesten være en av dere jeg har snakket med. Og tror du er den eneste som var med på hemmelig venn! :o)

 

Tusen takk igjen for telefonen. Den er i bruk i skrivende stund! Han er helt fasinert av ting som lager lyd, så det var en glimrende gave! :o)

 

Godt nytt år til dere tre også! Regner med at dere har hatt en travel jul siden du har vært lite her inne?! :o) I starten av jula var det bare oss tre, stille, rolig og koselig. I romjula traff vi litt venner noen dager og nå de siste dagene har mamma bodd hos oss mens søsteren min m/fam har vært på besøk nordfra. Så nå har det vært litt mindre rolig, gleder meg til å komme litt inn i hverdagen igjen! :o)

 

Tenkte forresten at jeg måtte fortelle deg ang disse scrapbooking-arkene fra Nille. Skjønte ikke helt hva du skrev da du sa du ikke likte disse ferdige sidene. For her på Stovner har de nemlig ikke sånne, men var innom en annen Nille i romjula. Her på Stovner har de bare pakker med mønstrede ark og klistremerker... Er nå helt enig med deg i at de ferdige sidene blir litt "kjedelige", liker også å lage til selv... Så dersom du liker å lage sånt selv, så anbefaler jeg å gå innom Nille og få billige pakker med ark o.l.... :o)

 

Skal snart på ferie dere!! Så heldige! Skulle ønske vi skulle ha litt ferie selv her, for å hvile ut etter ferien! ;o) Om vi ikke skulle sees her inne før dere reiser, så får dere ha en riktig god tur!! Kos dere masse!

 

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...