Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Jeg skal ha lillegutt fullt hos dagmamma eller i barnehage fra og med januar. Er veldig i tvil hva jeg skal ta... Har hele tiden tenkt dagmamma siden da får vi kontantstøtten... Kommer til å få dårlig råd fremover pga jeg skal begynne på skole og da må vi altså leve på samboers lønn alle 3... Men hva koster det å ha ungen fullt hos dagmamma? Og hva koster det å ha ungen fullt i barnehage? (Med fullt mener jeg ca 9 timer pr dag...) Hvor mye er kontantstøtten på? (Jeg får min første nå i des, så vet ikke helt hvor mye den er på enda) ca 3000? Tusen takk for svar:)
Galskapens overhode Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 Prisne på dagmamma kommer an på hvor du bor.. Jeg valgte dagmamma til min prinsesse da jeg begynte å studere. Hun tok ca 4000 for full plass.. vi hadde 8 timer dagen. Dette inkluderte mat. Bleier, frukt og yoghurt sendte vi med selv. SÅ når jeg trekte fra det jeg fikk i kontantstøtte betalte jeg bare 700 pr mnd for barnepass.. Barnehage har makspris på 2250 kr , kost kommer i tillegg, så nå betaler jeg 2600 pr mnd for full plass til vesla.. Kontantstøtte er på kr 3300 nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå