Gå til innhold

87-jenta,Nora Sofie +spire!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! kanskje mye mas på deg nå,men ville bare vite hvordan det går med deg og din lille familie.Er alt vell med lillejenta og spira eller?

Får dere komme hjem til jul?:)

Tenker masse på dere og håper alt ordner seg:)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei =)

Det går ganske bra med familien vår takk! Nora sofie har blitt stor nå :-P Hun kommer hjem på mandag!!!!!!! Mye tidligere enn forventet, men fy som vi gleder oss :-D :-D

Spira er flink til å gjøre mamman sin kvalm på nettene...blir ikke mye søvn :-S må fly fram og tilbake på toan hele tiden. Sykepleiern til Nora var litt bekymret for at jeg hadde gått ned litt for mye i vekt da...men tror nok det skal gå bra :)

alt bra med deg da?

Klem

Skrevet

ååå så gode nyeheter:) dere har mye å se fram til nå

som det "virkelige" livet begynner!

Fødte selv en liten gutt sju uker for tidlig,Nå er han snart elleve mnd og har vokst seg kjempestor:) Så tror nok Nora også skal greie seg kjempebra...selv om 7 uker og 16 uker for tidlig kanskje ikke kan sammenlignes....

kjekt at det går bra med lille spira også,kvalmen hører desverre med ja..synes du er mega tøff som

går igjennom dette!

Kos dere masse når dere får dra hjem med lille nurket da,mye å se fram til som sagt:)

klem

Skrevet

ok, dette er kanskje et veldig rart spørsmål, men spør likevel. hvordan er det med mating av lille Nora? har du melk eller hvordan er det? er veldig nysgjerrig av meg, så måtte bare spørre, håper det er greit:)

Skrevet

Jada, bare å spørre ;) hehe

Jeg har ikke holdt igang melken av diverse grunner... Før fikk Nora mat igjennom en sonde, men nå får hun i flaske! Hun får melk fra giversentralen på sykehuset (vi får med frosne pakninger som vi tiner hjemme). Etterhvert så skal hun vel over på morsmelkerstatning, men det blir en stund til =)

Skrevet

Hei!

Så koselig å se deg her inne igjen, har smugtittet litt på deg og nora inne på BIM, hehe... Tenkt mye på dere siden du trakk deg fra DIB, men godt å høre at alt er bra med lille Nora!

Har det ordnet seg med tirsdagen, og denne begravelsen? Håper det løste seg for deg, uansett hva du valgte.

Klem fra

Skrevet

Hei mamma`n til emma

Har fått ordnet det på tirsdag ja...jeg reiser inn på begravelsen, mens pappan er hjemme med Nora.

har du msn forresten? hadde vært hyggelig å snakke, for tror vi har en del til felles. nå har jeg internettfri i helgen da men :-P

klem

Skrevet

Så flott at det ordnet seg! Begravelser er grusomt trist, men noenganger føler man at man bare må, selvom man ikke vil...

Ja, har msn, den er: [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...