Little Miss Naughty Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 første gang siden hun var 6 mnd (er nå 13). HUsby og jeg var helt i sjokk i dag tidlig. Kanskje det var en kalender gave fra henne til oss!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Nissen works in mysterious ways.... :-)
Karomamma Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 Fy søren så deilig!! Nå gleder du deg til jul, tenker jeg
Little Miss Naughty Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2006 Hvis vi får en slik kalender gave hver dag frem til jul så er det alt jeg trenger i år :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 da satser vi på at det er nissens plan for deg i år... jeg krysser fingrene mine for soving i alle fall!
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 er det smittsomt?? da kan du sende en dose hit,hehehe håper virkelig hun har ordna adventskalender til dere. heldiggris=0)
Superlis Skrevet 1. desember 2006 #7 Skrevet 1. desember 2006 tenk så glad en kan bli av litt søvn! Så bra for dere håper det fortsetter!!!!! ha en fin førjulstid:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå