dritgrei hei hei! Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Jeg tenker sånn på at du sang på de bildene... synger du alltid? er det jobben din, får du sunget så mye som du vil, skal du synge i jula, er du glad i hjertet, hurra synge synge synge... :-)
Karomamma Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Så koselig at du spør Jeg drev med musikk på fulltid i noen år på 90-tallet. Har studert noe helt annet (markedskommunikasjon), men har sunget "alltid". Sang i kor fra jeg var 7 til jeg var 18, men har hatt mest solist og vokalistjobber. Har sunget i storband, gladjazz, i kirken og hatt egne band. Bandet jeg er med i nå(som du så på de amatørmessige websidene...), er en gjeng med proffer/tidligere proffer/flinke amatører som bor rundtomkring i landet og i Sverige. Vi drar på turné noen ganger i året og øver ikke, men avtaler nye låter via internett. Bandet spiller R&B, soul og blues med full blåserekke og fire vokalister - det er gøy det!!! Synger så mye jeg kan!! Karosnuppa og jeg traller overalt - hjemme, på lekeplassen og i bilen på vei til barnehagen. Karopappaen spiller keyboard sammen med snuppa og da går det mest i gamle hits, he he... Så ja, jeg skal synge masse i jula og jeg er glad i hjertet mitt, spesielt hvis det er en fin sang i nærheten av meg Hei hurra hurra, jeg er så glad i dag
dritgrei hei hei! Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2006 så fantastisk... du lever min drøm! ... men nå er jeg på vei ut av stua... vi er fire som synger gospel sammen, og det har blitt godt tatt imot der vi har vært DET ER ARTIG DET! Men jeg har holdt på med jazz og blues og gospel og pop i skjønn forening alltid, og storband var en herlig opplevelse jeg kun har fått oppleve i forlkehøgskolesammenheng, og det frister til gjentagelse.... kansje jeg skal finne meg et storband, det hadde vært stas! Si ifra når dere kommer hit da, så skal jeg danse og være publikumskorist og klappe og gråte og sånn!
Karomamma Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Jammen da vet du hvordan det er da jo!!! Bare kjøyre på med gospelgruppa di! Plutselig er det noen som hører dere som synes at.. og så er ballen i gang! Lykke til Skal dessverre ikke til Bergen i 2007... men Narvik/Nordland, Oslo og Trondheim.
dritgrei hei hei! Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2006 så da kan jeg besøke familie i Narvik samtidig da.... det blir fint! Når skal dere dit?
Karomamma Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 Vinterfestuka - er det i mars mon tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå